Plan pentru Consolidarea si Dezvoltarea afacerii

Bucharest 21 September 2017 - 22 September 2017

Trainer: Vicor TUDORAN

Details

În lumea de azi sunt numeroase şcoli care te învaţă trasarea Planului de afaceri pornind de la diverse perspective – strategic, operaţional, resurse umane, financiar. Literatura abundă de cunostinte care de care mai sofisticate. Tot ce s-a scris si s-a practicat in acest domeniu reprezinta contributii deosebit de valoaroase. Totusi este o problema – pentru a practica acest domeniu, ar fi necesara o excelenta calificare obtinuta in ani multi de studiu si practica sau numerosi specialisti. Nici asa succesul nu este garantat. Si atunci, intr-o lume marcata de “viteza de schimbare”, a lucra foarte sofisticat si consumand multe resurse reprezinta un avantaj sau un dezavantaj? Mai exista si strategia de a copia din piata ceea ce merge, insa si aici e o problema de adaptare si potrivire a modelelor. Mai apare si dezavantajul de a fi “follower” intr-o piata.

Asa cum in statistica si in inginerie exista si modele “rapide de calcul” ne putem gandi la o replica si in domeniul afacerilor. Avantajul ar fi “viteza” si lucrul dupa metode de tip “open agile” (un fel de “vazand si facand” , dar pe linii strategice clare.

Webinarul prezinta tocmai un astfel de model de gandire, insotita de un flux de lucru, ca o “reteta”. Fara a avea pretentia “sofisticarii”, are marele avantaj al deciziei si implementarii rapide. Mai mult un asemenea mod de lucru este foarte flexibil, adaptandu-se schimbarilor frecvente din mediul intern si extern companiei. In plus, poate fi si stopat total, partial sau tintut in asteptare, fara consecinte grave. In lumea de azi, in business-ul de sub lumea marilor corporatii sau in politicile globale la nivel statal, a concepe un plan pe termen lung  este un act de mare curaj sau de mare fantezie – totul se poate schimba in cateva luni, daca nu chiar in cateva ore.

Target group

Actionari, directori executivi, manageri de dezvoltare, directori in vanzari, marketing, operatiuni, productie, etc., in general persoane care se ocupa de cresterea, consolidare si dezvoltarea de afaceri. Webinarul nu se adreseaza start up-urilor si nici micro-intreprinderilor. 

Course objectives

  1. Intelegerea pozitionarii Industriei in cadrul economiei locale
  2. Intelegerea pozitionarii companiei pe “Curba Dezvoltarii”
  3. Invatarea pozitionarii corecte a oamenilor din companie in vederea performantei – metoda noua
  4. Invatarea lucrului cu un Chestionar de evaluare a Momentului de Dezvoltare al companiei
  5. Invatare despre cum sa determine actiunilor viitoare

 

Subjects

- Stiai ca?
- Industria ma ajuta?

  1. Curba Harvard Business School
  2. Legea lui Zipf

- La ce varsta ti-ai dori sa ramai toata viata?_5 faze de crestere a organzatiei, Harvard Business School

  1. Cine va supravietui?_Diagrama punctului de cotitura reprezentat de digital – unde se afla compania ta?

- Cine mi-a mutat Cascavalul?_Decalajele constatate la 2. si 3.
- De ce simplu cand se poate complicat? Ce ar fi daca HR-ul ar prelua intelepciunea populara? Pozitionarea oamenilor din companie in vederea performantei

  1. Ce spun clasicii?
  2. Ce ar fi sa privim lucurile mai direct si mai simplu?

- Moment sau Momentum?_Chestionar de evaluare a Momentului de Dezvoltare al IMM-ului
- „Cultura mananca Strategia la micul dejun”, Peter Druker_Care e Povestea culturii din compania ta?

  1. Teoria lui Gibb
  2. Ceva si mai practic se poate?

- Avem o companie. Ce facem cu ea?_Determinarea actiunilor viitoare
- Studiu de caz.

Trainer

Victor Tudoran

A lucrat ca responsabil de strategia digital la AXA Asigurari. Experienta de peste 25 de ani in vanzari, management, management de proiecte, crearea si implementarea de modele de distributie, strategie si dezvoltare de business, managementul schimbarii.

A lucrat ca Director de Training si Dezvoltare la ING Asigurari si ca Director de Strategie, Dezvoltare de business si Managementul proiectelor la AXA Asigurari. Are experienta de lucru la nivel national. De asemenea a lucrat la nivel international pe managementul proiectelor, training, consultanta in strategie de vanzari.

Are participari la workshop-uri, webinare, traininguri in industira financiara si in cea non-financiara.

Se ocupa de implementarea de retete de consolidare si dezvoltare a afacerii pentru IMM-uri.

Duration / Period

10 ore şi se va desfăşura în perioada 21 - 22 septembrie 2017, între orele 09.00-14.00.

Investment

450 Lei (plus TVA)/persoană

Discounts

5 % pentru înscriere până la data de 08 septembrie 2017.

5 % pentru înscrierea grupurilor formate din cel puţin doua persoane.

Cele doua discount-uri pot fi cumulate.

Apply for course
Helpful information to complete the form.




 Newsletter ISF

Abonează-te acum pentru a primi ultimele noutăți. Suntem prezenți și pe rețelele de socializare și