Acquisitions

Achiziție  Platformă de administrare a fluxurilor de lucru în cadrul Institutului de Studii Financiare

 

Fundația Institutul de Studii Financiare, denumită în continuare ISF, anunță organizarea procedurii de achiziţie a platformei de administrare a fluxurilor de lucru în cadrul Institutului de Studii Financiare

Oferta tehnică și oferta financiară se va întocmi cu respectarea documentaţiei privind “Specificaţiile tehnice şi funcţionale pentru platforma de administrare a fluxurilor de lucru”. 

Tipul de achiziție aplicat: cerere de ofertă/invitaţie negociere; ofertanţii valizi vor fi invitaţi la discuţii asupra ofertei transmise.

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câștigătoare: Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere tehnico-economic.

Metoda aplicată pentru stabilirea ofertei câştigătoare: selecţie de ofertă/negociere directă

Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 22.12.2017, ora 12.00 .

Modul de transmitere a ofertelor: prin depunere în plic sigilat, la sediul ISF din str. Popa Petre, nr. 24, sector 2, București.

Depunerea ofertelor: Oferta va cuprinde următoarele documente:

  • Oferta tehnică;
  • Oferta financiară.
  • Anexe

 

Notă:

Referitor la întocmirea ofertei pentru achiziția platformei de examinare online, ofertantul trebuie să acorde maximă importanţă înţelegerii fluxurilor de lucru aferente activităţii ISF, respectiv identificarea cerinţelor tehnice şi funcţionale ale unui nou sistem informatic care va îngloba aspecte ale desfăşurării în întregime a activităţii ISF.

Operatorii economici interesaţi de această achiziţie, pot solicita documentaţia privind “Specificaţiile tehnice şi funcţionale pentru platforma de administrare a fluxurilor de lucru”, urmând a fi invitaţi la discuţii cu persoane reprezentative din cadrul ISF, în vedere asigurării unei bune înţelegeri a activităţii ISF şi a aşteptărilor legate de acest proiect.

Specificaţiile tehnice şi funcţionale şi documentele anexate se ridică de la sediul ISF, (str. Popa Petre nr. 24),  în baza unei înputerniciri semnată şi ştampilată .

Persoană de contact Aura Fătu, e-mail: aurelia.fatu@isfin.ro;  telefon 021.230.51.20

 

Proiectul CertIDD – un nou proiect educational pentru piaţa de asigurări

Institutul de Studii Financiare anunță finalizarea celui de-al patrulea proiect educațional pentru piața de asigură...see all

Revista de Studii Financiare

PLATFORMĂ EXAMINĂRI

Vă rugăm să accesați Platforma on-line aici și să urmați pașii menționați în Ghidul ...see all

Master de tehnici actuariale

The Insurance Distributor Manual has been published

The Institute of Financial Studies and specialists in the insurance market have developed and published the Insurance Di...see all

ISF - Accredited Training Partner of CISI

Actiune plantare - editia a doua

ISF organizeaza vineri 29 martie 2019  a doua editie a actiunii de ecologizare a padurilor, urmand astfel sa plante...see all

Ectranz

COMUNICAT DE PRESA - CONFERINȚA EUROPEANĂ A SERVICIILOR FINANCIARE

Bucureşti 25 martie  2019   Digitalizarea, automatizarea şi inovaţia în serviciile financiare, dar ...see all

IMASIG
 Newsletter ISF

Abonează-te acum pentru a primi ultimele noutăți. Suntem prezenți și pe rețelele de socializare și