AchiziÈ›ie Platformă de administrare a fluxurilor de lucru în cadrul Institutului de Studii Financiare
FundaÈ›ia Institutul de Studii Financiare, denumită în continuare ISF, anunță organizarea procedurii de achiziÅ£ie a platformei de administrare a fluxurilor de lucru în cadrul Institutului de Studii Financiare.
Oferta tehnică È™i oferta financiară se va întocmi cu respectarea documentaÅ£iei privind “SpecificaÅ£iile tehnice ÅŸi funcÅ£ionale pentru platforma de administrare a fluxurilor de lucru”.
Tipul de achiziție aplicat: cerere de ofertă/invitaţie negociere; ofertanţii valizi vor fi invitaţi la discuţii asupra ofertei transmise.
Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câÈ™tigătoare: Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere tehnico-economic.
Metoda aplicată pentru stabilirea ofertei câÅŸtigătoare: selecÅ£ie de ofertă/negociere directă
Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 22.12.2017, ora 12.00 .
Modul de transmitere a ofertelor: prin depunere în plic sigilat, la sediul ISF din str. Popa Petre, nr. 24, sector 2, BucureÈ™ti.
Depunerea ofertelor: Oferta va cuprinde următoarele documente:
Notă:
Referitor la întocmirea ofertei pentru achiziÈ›ia platformei de examinare online, ofertantul trebuie să acorde maximă importanţă înÅ£elegerii fluxurilor de lucru aferente activităţii ISF, respectiv identificarea cerinÅ£elor tehnice ÅŸi funcÅ£ionale ale unui nou sistem informatic care va îngloba aspecte ale desfăşurării în întregime a activităţii ISF.
Operatorii economici interesaÅ£i de această achiziÅ£ie, pot solicita documentaÅ£ia privind “SpecificaÅ£iile tehnice ÅŸi funcÅ£ionale pentru platforma de administrare a fluxurilor de lucru”, urmând a fi invitaÅ£i la discuÅ£ii cu persoane reprezentative din cadrul ISF, în vedere asigurării unei bune înÅ£elegeri a activităţii ISF ÅŸi a aÅŸteptărilor legate de acest proiect.
SpecificaÅ£iile tehnice ÅŸi funcÅ£ionale ÅŸi documentele anexate se ridică de la sediul ISF, (str. Popa Petre nr. 24), în baza unei înputerniciri semnată ÅŸi ÅŸtampilată .
Persoană de contact Aura Fătu, e-mail: aurelia.fatu@isfin.ro; telefon 021.230.51.20
ANUNÈš PRIVIND ÎNSCRIEREA LA EXAMENE ORGANIZATE LA SALÄ‚ Vă informăm că, pentru a asigura posibilitat...vezi tot
În vederea simplificării procesului de validare È™i alocare a creditelor anuale de pregătire profesională conti...vezi tot
ANUNT IMPORTANT Institutul de Studii Financiare va informeaza ca examenele online pentru pregatirea continua a ...vezi tot
Institutul de Studii Financiare a devenit membru afiliat al OECD/INFE (ReÈ›eaua InternaÈ›ională pentru EducaÈ...vezi tot
Cea de-a doua editie a Conferintei nationale organizate de Biroul Asigura...vezi tot