Achiziții

AchiziÈ›ie  Platformă de administrare a fluxurilor de lucru în cadrul Institutului de Studii Financiare

 

FundaÈ›ia Institutul de Studii Financiare, denumită în continuare ISF, anunță organizarea procedurii de achiziÅ£ie a platformei de administrare a fluxurilor de lucru în cadrul Institutului de Studii Financiare

Oferta tehnică È™i oferta financiară se va întocmi cu respectarea documentaÅ£iei privind “SpecificaÅ£iile tehnice ÅŸi funcÅ£ionale pentru platforma de administrare a fluxurilor de lucru”. 

Tipul de achiziție aplicat: cerere de ofertă/invitaţie negociere; ofertanţii valizi vor fi invitaţi la discuţii asupra ofertei transmise.

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câÈ™tigătoare: Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere tehnico-economic.

Metoda aplicată pentru stabilirea ofertei câÅŸtigătoare: selecÅ£ie de ofertă/negociere directă

Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 22.12.2017, ora 12.00 .

Modul de transmitere a ofertelor: prin depunere în plic sigilat, la sediul ISF din str. Popa Petre, nr. 24, sector 2, BucureÈ™ti.

Depunerea ofertelor: Oferta va cuprinde următoarele documente:

  • Oferta tehnică;
  • Oferta financiară.
  • Anexe

Notă:

Referitor la întocmirea ofertei pentru achiziÈ›ia platformei de examinare online, ofertantul trebuie să acorde maximă importanţă înÅ£elegerii fluxurilor de lucru aferente activităţii ISF, respectiv identificarea cerinÅ£elor tehnice ÅŸi funcÅ£ionale ale unui nou sistem informatic care va îngloba aspecte ale desfăşurării în întregime a activităţii ISF.

Operatorii economici interesaÅ£i de această achiziÅ£ie, pot solicita documentaÅ£ia privind “SpecificaÅ£iile tehnice ÅŸi funcÅ£ionale pentru platforma de administrare a fluxurilor de lucru”, urmând a fi invitaÅ£i la discuÅ£ii cu persoane reprezentative din cadrul ISF, în vedere asigurării unei bune înÅ£elegeri a activităţii ISF ÅŸi a aÅŸteptărilor legate de acest proiect.

SpecificaÅ£iile tehnice ÅŸi funcÅ£ionale ÅŸi documentele anexate se ridică de la sediul ISF, (str. Popa Petre nr. 24),  în baza unei înputerniciri semnată ÅŸi ÅŸtampilată .

Persoană de contact Aura Fătu, e-mail: aurelia.fatu@isfin.ro;  telefon 021.230.51.20

 

 

ANUNÈš PRIVIND ÃŽNSCRIEREA LA EXAMENE ORGANIZATE LA SALÄ‚

ANUNÈš PRIVIND ÎNSCRIEREA LA EXAMENE ORGANIZATE LA SALÄ‚   Vă informăm că, pentru a asigura posibilitat...vezi tot

Revista de Studii Financiare

IMPORTANT-CREDITE ANUALE DISTRIBUITORI DE ASIGURĂRI ȘI/SAU REASIGURĂRI

În vederea simplificării procesului de validare È™i alocare a creditelor anuale de pregătire profesională conti...vezi tot

Tact

Examinare online - Extinderea perioadei

ANUNT IMPORTANT   Institutul de Studii Financiare va informeaza ca examenele online pentru pregatirea continua a ...vezi tot

ISF - Accredited Training Partner of CISI

Institutul de Studii Financiare a devenit membru afiliat al OECD/INFE

  Institutul de Studii Financiare a devenit membru afiliat al OECD/INFE (ReÈ›eaua InternaÈ›ională pentru EducaÈ...vezi tot

Ectranz

Principalele declarații la conferința "Asigurările auto și siguranța în trafic în era digitală"

     Cea de-a doua editie a  Conferintei nationale  organizate de   Biroul Asigura...vezi tot

IMASIG
 Newsletter ISF

Abonează-te acum pentru a primi ultimele noutăți. Suntem prezenți și pe rețelele de socializare și