3 April 2017
Institutul de Studii Financiare selectează evaluatori pentru validarea cunoștințelor și abilităților profesionale ale persoanelor care doresc să obțină certificatul de competențe pe profil ocupațional specialist constatare daune.
Prima etapă a selecției constă în stabilirea eligibilității candidaților pe baza următoarelor documente:
1) Formular – Cerere privind înscrierea la procesul de selecție și avizare pentru poziția evaluator de competenţe pentru specialiștii constatare daune, în cadrul CESCD; formularul poate fi descărcat aici.
2) Copia actului de identitate;
3) Curriculum Vitae, redactat în limba română, în format Europass, din care să reiasă aspecte relevante privind activitatea profesională în domeniul asigurărilor și experiența profesională de cel puțin 5 ani în domeniul daunelor, pe posturi ce necesită studii superioare;
4) Copia diplomei de licență;
5)Unul din următoarele documente:
5.1. Copia certificatului de absolvire a programului de perfecționare Evaluator de competențe profesionale (Cod COR 242405);
5.2. Document (adeverință) din care să reiasă vechimea de minim 5 ani în calitate de cadru didactic (minim lector) într-o instituție de învățământ superior;
5.3. Document din care să reiasă că pe o periodă de cel puțin 5 ani solicitantul a deținut o funcție de conducere/coordonare în domeniul daunelor din sectorul asigurări;
6) Copia documentelor - carte de muncă, adeverințe de vechime în muncă, raport (REVISAL) din care să reiasă îndeplinirea cerinței de minim 5 ani experiență profesională, pe posturi ce necesită studii superioare, în domeniul daunelor din sectorul asigurări;
7) Scrisori de recomandare prin care se probează buna reputație și experiența profesională de minim 5 ani în domeniul daunelor.
Solicitantul va preciza pe documentele transmise „conform cu originalul”, va semna și va pune data.
Precizări:
- Vor fi utilizate adrese de e-mail la expeditor care nu sunt generate automat de aplicații sau site-uri web;
- Documentele se scanează și se transmit într-un singur fișier în format .pdf pe adresa de e-mail evaluari@isfin.ro;
- Nu se transmit atașamente cu extensii: .exe, .com, .Ink;
- Nu se transmit atașamente parolate;
- În corpul mesajului să nu fie link-uri către site-uri web;
- Documentele transmise prin transfer de fișiere online nu vor fi descărcate;
- Subiectul mesajului trebuie să conțină textul: Dosar avizare evaluator specialist constatare daune_CESCD_NumePrenumeCandidat;
- Candidații eligibili vor primi informațiile privind următoarele etape pe care le vor parcurge în vederea selectării finale;
- Dosarele depuse vor fi analizate, în vederea stabilirii eligibilității ca evaluator de competențe pentru specialiștii constatare daune, la întrunirea unui număr minim de 10 candidați;
- Pentru mai multe informații puteți consulta și procedura aici.
Persoană de contact:
Cristina DOBRICĂ
Tel. 0758 491 992
Planificarea examenelor de certificare pentru distribuitori
Noua platformă pentru examinări online
Specialiștii constatare daune își desfășoară activitatea profesională în domeniul asigurărilor, în conformitate cu prevederile legale în vigoare și cu respectarea cerințelor privind pregătirea profesională....Click aici pentru detalii >
Institutul de Studii Financiare anunță finalizarea celui de-al patrulea proiect educațional pentru piața de asigură...see all
Vă rugăm să accesați Platforma on-line aici și să urmați pașii menționați în Ghidul ...see all
The Institute of Financial Studies and specialists in the insurance market have developed and published the Insurance Di...see all
ISF organizeaza vineri 29 martie 2019 a doua editie a actiunii de ecologizare a padurilor, urmand astfel sa plante...see all
Bucureşti 25 martie 2019 Digitalizarea, automatizarea şi inovaţia în serviciile financiare, dar ...see all