3 Aprilie 2017
Institutul de Studii Financiare selectează evaluatori pentru validarea cunoștințelor și abilităților profesionale ale persoanelor care doresc să obțină certificatul de competențe pe profil ocupațional specialist constatare daune.
Prima etapă a selecÈ›iei constă în stabilirea eligibilității candidaÈ›ilor pe baza următoarelor documente:
1) Formular – Cerere privind înscrierea la procesul de selecÈ›ie È™i avizare pentru poziÈ›ia evaluator de competenÅ£e pentru specialiÈ™tii constatare daune, în cadrul CESCD; formularul poate fi descărcat aici.
2) Copia actului de identitate;
3) Curriculum Vitae, redactat în limba română, în format Europass, din care să reiasă aspecte relevante privind activitatea profesională în domeniul asigurărilor È™i experienÈ›a profesională de cel puÈ›in 5 ani în domeniul daunelor, pe posturi ce necesită studii superioare;
4) Copia diplomei de licență;
5)Unul din următoarele documente:
5.1. Copia certificatului de absolvire a programului de perfecționare Evaluator de competențe profesionale (Cod COR 242405);
5.2. Document (adeverință) din care să reiasă vechimea de minim 5 ani în calitate de cadru didactic (minim lector) într-o instituÈ›ie de învățământ superior;
5.3. Document din care să reiasă că pe o periodă de cel puÈ›in 5 ani solicitantul a deÈ›inut o funcÈ›ie de conducere/coordonare în domeniul daunelor din sectorul asigurări;
6) Copia documentelor - carte de muncă, adeverinÈ›e de vechime în muncă, raport (REVISAL) din care să reiasă îndeplinirea cerinÈ›ei de minim 5 ani experiență profesională, pe posturi ce necesită studii superioare, în domeniul daunelor din sectorul asigurări;
7) Scrisori de recomandare prin care se probează buna reputaÈ›ie È™i experienÈ›a profesională de minim 5 ani în domeniul daunelor.
Solicitantul va preciza pe documentele transmise „conform cu originalul”, va semna È™i va pune data.
Precizări:
- Vor fi utilizate adrese de e-mail la expeditor care nu sunt generate automat de aplicații sau site-uri web;
- Documentele se scanează È™i se transmit într-un singur fiÈ™ier în format .pdf pe adresa de e-mail evaluari@isfin.ro;
- Nu se transmit atașamente cu extensii: .exe, .com, .Ink;
- Nu se transmit atașamente parolate;
- În corpul mesajului să nu fie link-uri către site-uri web;
- Documentele transmise prin transfer de fișiere online nu vor fi descărcate;
- Subiectul mesajului trebuie să conțină textul: Dosar avizare evaluator specialist constatare daune_CESCD_NumePrenumeCandidat;
- CandidaÈ›ii eligibili vor primi informaÈ›iile privind următoarele etape pe care le vor parcurge în vederea selectării finale;
- Dosarele depuse vor fi analizate, în vederea stabilirii eligibilității ca evaluator de competenÈ›e pentru specialiÈ™tii constatare daune, la întrunirea unui număr minim de 10 candidaÈ›i;
- Pentru mai multe informații puteți consulta și procedura aici.
Planificarea examenelor de certificare pentru distribuitori
Noua platformă pentru examinări online
Specialiștii constatare daune își desfășoară activitatea profesională în domeniul asigurărilor, în conformitate cu prevederile legale în vigoare și cu respectarea cerințelor privind pregătirea profesională....Click aici pentru detalii >
ANUNÈš PRIVIND ÎNSCRIEREA LA EXAMENE ORGANIZATE LA SALÄ‚ Vă informăm că, pentru a asigura posibilitat...vezi tot
În vederea simplificării procesului de validare È™i alocare a creditelor anuale de pregătire profesională conti...vezi tot
ANUNT IMPORTANT Institutul de Studii Financiare va informeaza ca examenele online pentru pregatirea continua a ...vezi tot
Institutul de Studii Financiare a devenit membru afiliat al OECD/INFE (ReÈ›eaua InternaÈ›ională pentru EducaÈ...vezi tot
Cea de-a doua editie a Conferintei nationale organizate de Biroul Asigura...vezi tot