Bucuresti 13 Iunie 2019 - 14 Iunie 2019
Trainer: Gabriela Puskas
În ultimii 15 ani, managementul a suferit schimbări remarcabile. Concurența internațională crescută, într-o economie globală, exigențele mai mari ale consumatorului la serviciile care i se oferă și necesitatea ca structurile organizaționale să fie din ce în ce mai eficiente – toate acestea cer ca managerii să-și dezvolte continuu organizațiile și personalul.
Actualii manageri trebuie să-și înțeleagă propria natura emotională, ca și pe a celorlalți din organizație și să fie capabili să gestioneze relații și să construiască parteneriate cu clienții.
Cercetările și experimentele din domeniul inteligenței emoționale (IE) validează importanța sa majoră ca factor decisiv în obținerea succesului la nivel individual, precum și la nivel organizațional. Necesitatea dezvoltării inteligenței emoționale crește odată cu avansarea în posturi cu niveluri ridicate de responsabilitate.
A înțelege ceea ce simțim și motivele din spatele acestor sentimente este cu siguranță, cel mai important aspect al unei vieți eficiente și satisfăcătoare din punct de vedere emoțional.
Participanților la acest curs li se vor aloca 20 de puncte credit aferente pregătirii profesionale continue pentru distribuitori de asigurări, conform Normei A.S.F. nr.20/2018.
Cursul poate fi parcurs o singură dată în cadrul programului de formare profesională continuă a distribuitorilor de asigurări.
Cursul se adresează unor persoane active și foarte ocupate, oferindu-le o experiență educativă riguroasă și personalizată.
Public țintă:
·persoanele care ocupă funcții de midle și/sau top-management (indiferent de departament);
·persoanele aflate în funcții de execuție (mai ales cele aflate în departamentele care reprezintă liantul cu celelalte departamente ale companiei – de exemplu: Departamentul de Resurse Umane; persoanele al căror post presupune lucrul direct cu clientul);
·persoanele care doar ce au preluat o funcție de conducere și au nevoie să își consolideze poziția;
·antreprenori, consultanți, directori din diverse domenii profesionale și oricărei persoane interesată să își antreneze capacitatea de a autoconștientizare emoțională.
Nivel minim de experiență pentru participare la program: minimum un an de experiență în lucrul cu clienții sau în poziție de conducere echipă/departament.
La finalul acestui curs participanții vor:
•conștientiza și înțelege propria energie emoțională;
•antrena capacitatea de autoconștientizare emoțională;
•gestiona mai eficient stresul și emoțiile din viața de zi cu zi;
•activa asertivitatea personală;
•identifica modalități concrete de a utiliza emoțiile pentru a influența eficient alte persoane;
•sprijini mai eficient echipele în demersul lor de a utiliza un nivel corespunzător de asertivitate în interacțiuni;
•înțelege și își vor însuși strategii de reflectare care permit menținerea unor relații stabile cu ceilalți și reducerea frecvenței conflictelor.
Elementele cheie ale inteligenței emoționale sunt analizate în profunzime, iar în sprijinul înțelegerii conceptelor ce stau la baza lor sunt propuse o serie de exerciții aplicative, practice și cu mare impact asupra celor care le fac.
Ziua 1:
•Introducere
•Inteligența emoțională – o resursă care trebuie exploatată
•Explorarea universului inteligenței emoționale
1)Emoțiile și identitatea personală
2)Abordarea emoțiilor
3)Funcțiile emoțiilor
4)Energia emoțională
5)Bariere în calea comunicării
•Autoconștientizarea emoțională
•Reglarea emoțională
•Expresivitatea emoțională
•Relaxarea și Meditația – tehnici de creștere a autoconștientizării emoționale
•Discuții și reflecții de final
•Opțional: Sesiune Meditație (15 min)
Ziua 2:
•Controlul impulsurilor și asertivitatea personală
•Dezvoltarea leadershipului autentic
•Dezvoltarea asertivității echilibrate în cadrul echipei
•Exersarea unor moduri alternative de a comunica dezacordul în cadrul echipelor de lucru
•Interacțiuni pozitive – ca baza a unor relații interpersonale autentice
•Rețeta influenței personale
•Discuții și reflecții de final
•Opțional: Sesiune Meditație (15 min)
Pe parcursul celor 2 zile, participanții vor lucra individual sau în grupe o serie de exerciții aplicative bazate pe scenarii de învățare, prin intermediul experiențelor extrase din viața de zi cu zi.
Gabriela Puskas, este fondator și managing partner al companiei Performance Group, companie specializată în servicii de consultanță în management, coaching, mentoring și servicii cu impact asupra performanței individuale și organizaționale.
Are o pregătire temeinică în domenii precum managementul afacerilor, leadership, vânzări, instrumente de evaluare a personalității și inteligența emoțională. Gabriela deține un doctorat în economie și are o experiență profesională relevantă de peste 28 ani în domeniile: corporatist bancar, francize internaționale, antreprenoriat, managementul proiectelor. Gabriela s-a format în domeniul coachingului la Londra, și a urmat o serie de formări profesionale în domeniul NLP, Analiză Tranzacțională, PCM (Process Communication Model), evaluări psihometrice (MTQ48 – Mental Toughness Questionanire si ILM72- Integrated Leadership Measure) iar în prezent oferă coaching pentru performanță atât managerilor tineri, la început de carieră cât și antreprenorilor experimentați.
Programul are o durată de 15 ore efectiv și se va desfășura pe parcursul a două zile, în intervalul orar 10:00-18:00.
Investiția pentru acest program este de 700 lei + TVA/participant și include: ateriale curs, pauze de cafea/gustare, certificat de participare, taxa pentru validarea și înregistrarea creditelor.
La tariful de mai sus se acordă urmatoarele discount-uri: