București 19 Decembrie 2019 - 20 Decembrie 2019
Trainer: Irina Toma
Un curs interactiv, cu elemente teoretice și practice cu aplicabilitate imediată în viața personală și profesională. Atelierul le oferă participanților informațiile și instrumentele necesare pentru a putea gestiona cât mai eficient timpul și prioritățile din viața profesională și personală.
Participanților la acest modul li se vor aloca 20 puncte credit aferente pregătirii profesionale continue pentru distribuitori de asigurari conform Normei ASF nr.20/2018.
Cursul poate fi parcurs o singură dată în cadrul programului de formare profesională continuă.
Persoanele care ocupă funcții de execuție, middle și/sau top-management (indiferent de departament). Practic, orice persoană care lucrează într-o companie sau într-un mediu de lucru provocator, cu termene limită și indatoriri de birou presante.
Programul este împărțit în 5 module după cum urmează:
1. Valorificarea timpului și importanța lui
2. Stabilirea obiectivelor și atingerea lor
3. Managementul energiei
4. Stabilirea priorităților
5. Gestionarea sarcinilor și a situațiilor de criză - teorie, exemple, exerciții și roll-play-uri
Irina Toma, Life&Executive Coach acreditat internațional; trainer; consultant cu experiență vastă în susținerea de training-uri pe teme de soft skills, comunicare, leadership, coaching, vânzări; motivare echipă; team management și team coaching.
Programul are o durată de 15 ore efective și se va desfășura pe durata a două zile, în intervalul orar 10:00-18:00.
Investiția pentru acest program este de 700 lei + TVA/participant și include: materiale curs, pauze de cafea/gustare, certificat de participare, taxa pentru validarea și înregistrarea creditelor.
La tariful de mai sus se acordă urmatoarele discount-uri: