București 17 Septembrie 2019
Trainer: Alexandru Grigorescu
Modul II - Actualizarea noțiunilor tehnice. Noutăți și tendințe
Noile tehnologii de reparații în domeniul auto evoluează permanent și sunt utilizate de majoritatea unităţilor reparatoare în procesul de reparare a unui vehicul. Noile tehnologii sunt descrise în manuale de specialitate ale diferiților producători de vehicule dar și în specificațiile tehnice a unor companii specializate în domeniu. Cunoașterea și aplicabilitatea acestor metode de reparație reprezintă un avantaj tehnic și comercial atât pentru cei care execută aceste lucrări cât și pentru beneficiarii acestora. Beneficiarii acestor noi tehnologii sunt de cele mai multe ori posesorii de autovehicule care trec printr-un astfel de proces aplicabil unor componente sau ansambluri de componente ale vehiculelor. Aceste procese noi de reparație pot fi acoperite, în anumite cazuri, de o poliță de asigurare, în cazul în care vehiculul respectiv este implicat într-un eveniment acoperit.
Participanților la acest curs li se vor aloca 5 puncte credit aferente pregătirii profesionale continue pentru specialiștii constatare daune.
Cursul poate fi parcurs o singură dată în cadrul programului de formare profesională continuă a specialiștilor constatare daune.
Cursul se adresează persoanelor care fac parte din procesul de instrumentare daune (constatare și lichidare), datorită identificării mai multor nevoi de dezvoltare a cunoștințelor, abilitaților și atitudinilor ale acestora. Este impetuos necesar ca fiecare persoană care face parte ca și reprezentant în procesul de instrumentare daune să aibă cunoștință de noile tehnologii de reparație prezente pe piață. Atât în procesul de constatare daune cât și în procesul de lichidare reprezentanții acestui proces pot aplica soluții tehnologice care conțin tehnologii noi de reparație ale vehiculelor.
a) Tehnologie de reparație a avariilor produse în urma fenomenului de grindină sau a avariilor foarte ușoare a vehiculelor; Tehnologia poartă denumirea de PDR -Paintless Dent Repair
b) Tehnologie de reparație ale jantelor din aliaj și a elementelor din plastic ale autovehiculelor;
c) Tehnologie de reparație a elementelor vitrate ale autovehiculelor;
d) Tipuri de avarii care pot fi reparate folosind tehnologiile de la a), b) si c)
e) Tehnologii și echipamente noi (SDV) folosite în procesul de reparare al autovehiculelor;
1.1. Exercițiu: 30 de minute – formular cu 10 întrebări grilă
Studii de caz: 10 studii de caz în care sunt prezentate tipuri de avarii ale autovehiculelor.
Scopul exercițiului: Identificarea tipului de soluție tehnologică aplicabilă în fiecare caz în vederea reparării autovehiculului;
Mod de desfășurare: Trainerul va prezenta pe un format electronic 10 studii de caz (tipuri de avarii) iar cursanții vor nota tipul de tehnologie ce se poate aplica în vederea reparării autovehiculului și aducerii acestuia la starea inițială.
Concluzii;
a) Prezentare comparativă, concluzii;
Alexandru Grigorescu este licențiat Universitatea Politehnica, Facultatea de Transporturi și Autovehicule rutiere. Are peste 10 ani de experiență în asigurări – manager daune Uniqa Asigurări, responsabil metodologie daune Generali Asigurari. Este coordonator al secțiunii auto la UNSAR de la mijlocul anului 2017. Este formator autorizat ANC.
Programul are o durată de 4 ore (5 credite) și se va desfășura în intervalul orar 10:00-13:00.
Investiția pentru acest program este de:
Taxele de mai sus includ: materiale curs, pauze de cafea, certificat de participare, taxa pentru validarea și înregistrarea creditelor.