Bucureşti 19 Septembrie 2017 - 20 Septembrie 2017
Trainer: Victor TUDORAN
Timpul petrecut pe retelele de socializare poate fi dedicat, fie si partial, vanzarii sau prospectarii de buna calitate.
Se pleaca de la conceptele clasice de marketing, precum profilul clientului ideal, piata tinta si se ajunge la concepte specifice Revolutiei Industriale 4.0 – Itinerariul Cumparatorului si Pasii Procesului de Vanzare. In ziua de azi, datorita tehnologiei si usurintei in a se informa, consumatorii cumpara, cu greu li se mai poate vinde ceva. De aceea si lumea vanzarilor s-a schimbat si s-a adaptat…pentru putin din pacate.
Agentiile de online media au propriile sisteme de atragere a consumatorilor catre produsele sau serviciile promovate. Apoi lead-urile se convertesc fie direct in vanzari, fie in prospecti calificati pentru tipul de vanzari directe. Ele beneficiaza de personal calificat pe mai multe discipline din sfera retelelor de socializare. Lead-urile oferite catre companiile client sunt preluate tot de personal calificat, care in plus mai beneficiaza si de departamente de “sales enablement” care gestioneaza raportul dintre “MQL” si “SQL” – lead-uri calificate din punct de vedere al marketingului si lead-uri calificate din punct de vedere al vanzarilor. Mai mult, agentiile de online si clientii acestora lucreaza pe aplicatii de tip CRM sau chiar ERP pentru managementul activitatilor.
Aceste obsrvatii nu sunt valabile pentru IMM-uri si pentru liber profesionisti – ele nu au resursele necesare. Ce-i de facut? A sta deoparte e echivalentul cu inchiderea afacerii intr-un timp relativ scurt. Peste aceasta aliniere a stilului de viata si de a face afaceri mai vine si legislatia din ce in ce mai restrictiva in ceea ce priveste protectia datelor cu caracter personal, care va ingreuna si mai mult modul traditional de derulare a vanzarilor directe.
Acest workshop creioneaza primii pasi in a face din tehnologia de azi un aliat si nu o bariera. Participantii vor invata despre:
Grupul tinta este constituit din agenti si manageri de diverse niveluri in vanzari, colaboratori ai corporatiilor sau lucratori in IMM-uri. Webinar-ul este valoros si pentriu persoanele din departamentele de marketing, precum si cele de “client service”. De fapt daca ai mai mult de 5 ani pana la pensie, a invata aceste lucruri este o cerinta aproape obligatorie.
Victor Tudoran
A lucrat ca responsabil de strategia digital la AXA Asigurari. Experienta de peste 25 de ani in vanzari, management, management de proiecte, crearea si implementarea de modele de distributie, strategie si dezvoltare de business, managementul schimbarii.
A lucrat ca Director de Training si Dezvoltare la ING Asigurari si ca Director de Strategie, Dezvoltare de business si Managementul proiectelor la AXA Asigurari. Are experienta de lucru la nivel national. De asemenea a lucrat la nivel international pe managementul proiectelor, training, consultanta in strategie de vanzari.
Are participari la workshop-uri, webinare, traininguri in industira financiara si in cea non-financiara.
Se ocupa de implementarea de retete de consolidare si dezvoltare a afacerii pentru IMM-uri.
10 ore şi se va desfăşura în perioada 19 - 20 septembrie 2017, între orele 09.00-14.00.
400 Lei (plus TVA)/persoană.
5 % pentru înscriere până la data de 08 septembrie 2017.
5 % pentru înscrierea grupurilor formate din cel puţin doua persoane.
Cele doua discount-uri pot fi cumulate.