București 05 Mai 2017
Trainer: Luis Portugal
Atelierul Pricing motor insurance este proiectat pentru angajații companiilor de asigurări implicați în activități legate de proiectare, de stabilire a prețurilor și publicitate / vânzare de asigurări auto și are scopul de a dezbate, prin studii de caz, principalele aspecte relevante pentru subiect.
Atelierul va fi susținut în limba egleză.
Atelierul se adresează: subscriitorilor, managerilor de produs, angajaților din cadrul departamentului de tarifare, angajați din cadrul departamentului de marketing, managerilor de risc precum și altor specialiști interesați de tarifarea asigurărilor auto.
Scopul acestui atelier este de a prezenta și explica ce trebuie considerat în tarifarea contractelor de asigurare auto:
• înțelegerea contextului companiei;
• analiza factorilor luați în considerare pentru designul de produs;
• calcularea primelor pure și comerciale pentru diferite tipuri de clienți;
• revizuirea prețului în concordanță cu rezultatele și cerințele de capital.
Framework
– Market Context
– Underwriting
– Claims Settling
Pricing Policy
– Risk Appetite
– Product Design
– Rating Factors
Ratemaking
– Individuals
– Small Fleets
– Large Fleets
Portfolio Review
– Control System
– Capital Requirements
– Updating Prices
Workshop-ul va fi susținut de dl. Luís Portugal Partener și Director al ACTUARIAL Group.
El este specializat în consultanță pentru asigurători și, de asemenea, lector la Universitatea din Barcelona și cercetător de la Universitatea din Liverpool.
Luís Portugal a fost CEO al două companii de asigurări, directorul Asociației Portugheze a Asigurătorilor și președinte al Institutului Portughez de Actuariat. El a fost, de asemenea, consultant/ actuar desemnat / auditorși manager de risc pe mai mult de patruzeci de asigurători.
Workshop-ul va dura 5 ore și se va desfășura în data de 05 mai 2017, în intervalul orar 09:30 - 16:00.
Investiția pentru a participa la acest program este de 300 euro + TVA și include participarea la workshop, prezentarea power point, pauzele de cafea.
La tariful de mai sus se acordă următoarele discount-uri:
Discount-urile pot fi cumulate.