25 Februarie 2016
Una dintre prioritățile Comisiei Europene este de a avea o piață solidă, bine integrată È™i echitabilă. Dezvoltarea economică ridică o serie de întrebări asupra consumatorului: unde ne păstrăm banii, cum economisim pentru bătrâneÈ›e, cum cumpărăm o casă sau alte bunuri, cum ne asigurăm pe noi sau cum ne asigurăm proprietatea în caz de probleme de sănătate sau de accidente. Dezvoltarea unor pieÈ›e europene eficace pentru aceste servicii va spori opÈ›iunile consumatorilor, va permite furnizorilor de succes să îÈ™i ofere serviciile pe întreg teritoriul UE È™i va sprijini actorii noi de pe piață È™i inovarea. La nivel transfrontalier se realizează doar o mică parte din achiziÈ›iile de servicii financiare cu amănuntul.
Un sprijin pentru consumator este È™i procesul de digitizare – dezvoltarea de noi modele de afaceri È™i servicii prin tehnologie care facilitează accesul la informaÈ›ii al potenÈ›ialilor consumatori, reducând astfel timpul petrecut în vederea găsirii celui mai bun produs. Astfel putem vorbi È™i de consolidarea încrederii clientului, realizarea de produse simple uÈ™or de înÈ›eles, cât È™i de stabilirea confortului generat de protecÈ›ia investiÈ›iei È™i de libera circulaÈ›ie a produselor. O piață îmbunătățită în sectorul serviciilor financiare cu amănuntul ar crea, de asemenea, noi oportunități de piață pentru furnizori, sprijinind creÈ™terea la nivelul economiei europene È™i creând locuri de muncă.
La o scurtă analiză în momentul de față a stadiului actual al pieÈ›elor serviciilor financiare transfrontaliere cu amănuntul, identificăm câteva aspecte:
Aceste aspecte sunt generate È™i de gradul de conservatorism al clienÈ›ilor, de faptul că nu au încredere în produse noi sau nu È™tiu de existenÈ›a acestora.
Prin intermediul on line-ului È™i al aplicaÈ›iilor specifice, al internet banking-ului, firmele de servicii financiare oferă produse tot mai uÈ™oare de optimizat în funcÈ›ie de nevoile clienÈ›ilor. Toate aceste progrese tehnologice duc la accesul rapid È™i facilitează accesul la operaÈ›iuni transfrontaliere, fiind mai eficace pentru consumatori È™i îmbunătățind comparabilitatea produselor.
Astfel putem identifica următoarele:
Dintre soluțiile desfășurării și extinderii distribuției transfrontaliere amintim:
Cu toate eforturile Comisiei Europene, pentru accesul facil al acestor produse trebuie să existe È™i implicarea din partea clienÈ›ilor cât È™i disponibilitatea acestora pentru a avea acces la informare È™i la educaÈ›ie financiară de calitate.
Planificarea examenelor de certificare pentru distribuitori
Noua platformă pentru examinări online
Specialiștii constatare daune își desfășoară activitatea profesională în domeniul asigurărilor, în conformitate cu prevederile legale în vigoare și cu respectarea cerințelor privind pregătirea profesională....Click aici pentru detalii >
ANUNÈš PRIVIND ÎNSCRIEREA LA EXAMENE ORGANIZATE LA SALÄ‚ Vă informăm că, pentru a asigura posibilitat...vezi tot
În vederea simplificării procesului de validare È™i alocare a creditelor anuale de pregătire profesională conti...vezi tot
ANUNT IMPORTANT Institutul de Studii Financiare va informeaza ca examenele online pentru pregatirea continua a ...vezi tot
Institutul de Studii Financiare a devenit membru afiliat al OECD/INFE (ReÈ›eaua InternaÈ›ională pentru EducaÈ...vezi tot
Cea de-a doua editie a Conferintei nationale organizate de Biroul Asigura...vezi tot