14 Noiembrie 2019
Pentru al cincilea an consecutiv, ConferinÅ£a InternaÅ£ională Anuală a Institutului de Studii Financiare îÅŸi propune să stabilească un cadru de dezbateri utile celor care activează în domeniul serviciilor financiare. Anul 2019 este anul în care ne focusăm atenÅ£ia pe atractivitatea domeniului în ochii absolvenÅ£ilor, fie că sunt din GeneraÅ£ia X sau Y ÅŸi identificăm în ce măsură aÅŸteptările lor sunt adresate de viitorii angajatori sau de furnizorii de instruire continua din domeniu.
Evenimentul prezintă o radiografie a sectorului serviciilor financiare, la un an de la implementarea unor reglementări cu impact semnificativ asupra proceselor operaÅ£ionale - IDD, MiFID II, AML ÅŸi GDPR. Nu în ultimul rând, soluÅ£iile de tip FinTech vor fi analizate prin prisma eficienÅ£ei ÅŸi eficacităţii aduse domeniul în cadrul sesiunilor de tip panel.
Institutul de Studii Financiare are plăcerea să vă invite la ConferinÈ›a InternaÈ›ională "CompetenÅ£e profesionale pentru generaÅ£iile noi de angajaÅ£i ", ediÅ£ia a V-a, organizată în data de 14 noiembrie 2019, la BucureÈ™ti, la hotel Hilton, între 09.00 È™i 17.00.
EdiÅ£ia din 2019 a evenimentului ISF îÈ™i propune să prezinte o serie de dezbateri pe teme de interes, cum ar fi:
Parteneri
|
|
Partener educațional
|
|
Parteneri media
Vin d'honneur oferit de
|
09.00-09.30 Inregistrarea participanților
09.30 - 09.45 - Cuvânt de deschidere
Dan ARMEANU - VicePreședinte, Autoritatea de Supraveghere Financiară
Leonardo BADEA - Viceguvernator, Banca NaÈ›ională a României -FINTECH - evoluÈ›ii recente È™i implicaÈ›ii pentru stabilitatea sistemului financiar
Inivtat Special:
Ligia DECA - Consilier de Stat, Administraţia Prezidenţială
09.45 – 11.00 - Sesiune plenară I
Călin RANGU - Președinte, Institutul de Studii Financiare Obiective ISF 2020
Adrian MARIN - PreÅŸedinte, Uniunea NaÅ£ională a Societăţilor de Asigurare ÅŸi Reasigurare din România (UNSAR) EducaÈ›ia financiară în era digitală
Antonio SOUVANNASOUCK - PreÈ™edinte, Patronatul Român al Brokerilor de Asigurare din România (PRBAR)
Dorel DUȚĂ - PreÈ™edinte, Uniunea NaÈ›ională a Societăților de Intermediere È™i Consultanță în Asigurări din România (UNSICAR) 2020- Momentul re
gândirii strategiei de atragere a tinerilor în asigurări
13.30 - 14.30 - Pauză de prânz
14.30 - 16.30 -Sesiuni de paneluri
Panel "RevoluÈ›ia în asigurări, bancassurance, inovare È™i insurtech"
Călin RANGU - Director, Autoritatea de Supraveghere Financiară
Andrea VETRONE - Specialist, EIOPA Innovation in insurance from a supervisory perspective
Viorica PÄ‚CURAR- Director, NN Asigurări de Viață InovaÈ›ie în distribuÈ›ia directă
Sorin IACOB - CEO, GT Motive Digital insurance age- happy customers through free outsourcing
Cees WERFF - Președinte și CEO, CCN Claims Corporation Network Claims Management in Digital age
Mihaela CÎRCU - Project Manager, APPA Insurance in the digital age
Panel "Produse financiare pentru generațiile viitoare"
Valentin IONESCU - Director, Autoritatea de Supraveghere Financiară Produse financiare pentru generații viitoare
Alina PICA - Director executiv, SAI Erste Asset Management
Damir KERVINA - Vouch for Me -social proof - better risk assessment and more affordable insurance
Ludo PYIS - Președinte, AREOPA Create a common language between innovative SMEs and financiers
Acad. Lucian ALBU - PreÈ™edinte Consiliul ȘtiinÈ›ific, Institutul de Studii Financiare ConsideraÈ›ii privind corelaÈ›ia dintre piaÈ›a financiară È™i creÈ™terea economică în UE
Prof. univ. dr. Ion STANCU- Director General, Institutul de Studii Financiare Indicele de Stabilitate Financiară (7)
Larisa GABUDEANU, Theodor ADAM, Victor ROTARU - Experți Managementul riscurilor operaționale - riscuri generate de IT
Florentina Almăjanu - Director General CFA România GeneraÈ›ia I - Independență financiară la orice vârstă
16.30 - 17.00 - Vin d'honeur
Ștefan Daniel ARMEANU Vicepreședinte ASF |
Domnul Ștefan Daniel Armeanu este VicepreÈ™edintele Autorității de Supraveghere Financiară (ASF), responsabil de Sectorul Pensiilor Private, din noiembrie 2018. Anterior, începând din noiembrie 2014, a ocupat funcÈ›ia de membru neexecutiv în cadrul Consiliului ASF. Cu o experiență de peste 20 de ani în domeniul învățământului universitar economic, domnul Armeanu este în prezent profesor universitar doctor la Facultatea de FinanÈ›e, Asigurări, Bănci È™i Burse de Valori din cadrul Academiei de Studii Economice (ASE) din BucureÈ™ti. Începând din 1998, a fost, pe rând, preparator, asistent, lector universitar doctor È™i conferenÈ›iar universitar doctor la ASE, dar È™i conferenÈ›iar în cadrul Institutului Bancar Român È™i profesor universitar doctor la Facutatea de AdministraÈ›ie È™i Afaceri de la Universitatea BucureÈ™ti. În perioada 2007 – 2013, a fost actuar în cadrul a două companii de asigurări din România. Domnul Ștefan Daniel Armeanu este doctor È™i conducător de doctorat în FinanÈ›e-Asigurări al Academiei de Studii Economice. Este absolvent al Facultății de FinanÈ›e, Asigurări, Bănci È™i Burse de Valori (ASE) È™i al Facultății de Matematică (Universitatea BucureÈ™ti), dar È™i a două programe de masterat. Este membru al Centrului NaÈ›ional de Excelență în Studii de Management Comparat din cadrul Facultății de Management (ASE), a fost membru fondator al Centrului de Cercetari Financiar-Monetar al Facultății de FinanÈ›e (ASE) È™i laureat al Galei Profesorul Bologna. Încă din 2009, domnul Armeanu este prezent în Top 5% autori din România, realizat de către ROPEC, fiind autor sau coautor a peste 15 cărÈ›i, dar È™i a numeroase articole È™i studii de specialitate. |
Leonardo BADEA |
Domnul Leonardo Badea este Viceguvernator al Băncii NaÈ›ionale a României din luna octombrie a anului 2019. În perioada iunie 2017 - octombrie 2019 a fost PreÅŸedintele Autorităţii de Supraveghere Financiară. Cu o experienţă de aproape 20 de ani în domeniul învăţământului universitar economic, domnul Badea a fost prorector al Universităţii Valahia din TârgoviÅŸte ÅŸi decan al Facultăţii de ÅžtiinÅ£e Economice din cadrul aceleaÅŸi instituÅ£ii de învăţământ. A obÅ£inut consecutiv un mandat de senator ÅŸi unul de deputat în Parlamentului României, ocupând poziÅ£iile de Secretar al Comisiei de buget - finanÅ£e, activitate bancară È™i piaţă de capital din Senat ÅŸi de PreÅŸedinte al Comisiei de Buget - FinanÈ›e din Camera DeputaÈ›ilor. Domnul Leonardo Badea este doctor în contabilitate al Academiei de Studii Economice din BucureÅŸti ÅŸi absolvent al Școlii post-doctorale în economie a Academiei Române. Totodată, este membru al European International Business Academy” (EIBA) ÅŸi Membru al Centre D’etudes sur le Développement International et les Mouvements Economiques et Sociaux (CEDIMES). Domnul Badea are o activitate susÅ£inută în consiliile editoriale È™i È™tiinÅ£ifice ale publicaÈ›iilor economice, fiind editor al consiliului È™tiinÅ£ific al ”Journal of Accounting, Finance add Auditing Studies” din Turcia, editor al consiliului È™tiinÅ£ific al ”Valahia Journal of Economics Studies”, CNCSIS B+ ÅŸi membru al consiliului editorial al ”Theorethical and Applied Economics”, CNCSIS B+. |
|
Ligia Deca este Consilier de Stat în cadrul Departamentului EducaÈ›ie È™i Cercetare al AdministraÈ›iei PrezidenÈ›iale, având între responsabilități È™i coordonarea activităților proiectului România Educată. Are un doctorat în È™tiinÈ›e politice obÈ›inut la Universitatea din Luxemburg È™i a finalizat în acest an un stagiu post-doctoral la Colegiul Noua Europă. Este editoare, autoare È™i co-autoare a numeroase cărÈ›i È™i articole publicate în reviste de prestigiu. Între 2010-2012 a coordonat Secretariatul Procesului Bologna È™i organizarea ConferinÅ£ei miniÈ™trilor educaÈ›iei. Face parte din Consiliul Director al Comisiei Fulbright È™i este membru în juriul European Award for Excellence in Teaching in the Social Sciences and Humanities acordat de Central European University (CEU). |
|
Domnul Călin Rangu este dublu licenÈ›iat, doctor în reÈ›ele neurale aplicate în seriile financiare, absolvent MBA, lector universitar, cercetător È™tiinÈ›ific, director în cadrul ASF al DirecÈ›iei Supraveghere, Control Intermediari È™i Reguli Conduită, preÈ™edinte al Institutului de Studii Financiare, vicepreÈ™edinte al comitetului ITF al Autorității Europene de Asigurări È™i Pensii OcupaÈ›ionale (EIOPA), membru al Comitetului Consumer Protection and Financial Innovation al EIOPA, membru in Board-ul EFICERT (European Financial Certification Organisation), coordonator al InsurTech HUB al ASF. Are o experiență de peste 20 de ani în domeniul financiar-bancar, din care peste 15 ani de management in sectorul privat (Raiffeisen Bank , Raiffeisen Informatik Austria), în cadrul BNR, IBR È™i al ASF. A publicat peste 150 de articole, È™i două cărÈ›i, fiind organizator sau vorbitor la conferinÈ›e româneÈ™ti majore legate de protecÈ›ia consumatorilor È™i reguli de conduită, domeniul financiar-bancar, sisteme informatice, tehnologii È™i inovaÈ›ii financiare, managementul riscului operaÈ›ional, securitate cibernetică, soluÈ›ionarea alternativă a litigiilor, etc |
Alina PICA Director executiv, SAI Erste Asset Management |
Experienta de aproape 20 ani in piata de capital din Romania, cu expertiza in domeniul juridic si de conformitate. Cunostinte acumulate atat in cadrul autoritatii de reglementare si supraveghere (C.N.V.M. - actualul A.S.F.), cat si in cadrul unor institutii (financiare) prestigioase din Romania, precum S.C. Ernst & Young Assurance S.R.L. si Raiffeisen Capital & Investment S.A.In cadrul SAI Erste Asset Management S.A., Alina Pica supraveghează activitatea legală si de conformitate, activitatea financiară și de operațiuni, riscul operațional, precum și componenta de project management. |
|
Cu o experiență bogată în dezvoltarea afacerilor în jurul consumatorului, Gabriela LupaÅŸ Å¢icu a preluat funcÅ£ia de Chief Marketing Officer în cadrul NN în luna aprilie a acestui an.Gabriela a absolvit facultatea de RelaÅ£ii Economice InternaÅ£ionale È™i are expertiză în dezvoltarea de produse ÅŸi branduri, consolidată în companii recunoscute în domeniul bunurilor de larg consum. |
|
Viorica Păcurar are o experiență de aproape 22 de ani în domeniul vânzărilor de asigurări. De-a lungul carierei, ea a construit È™i coordonat reÈ›ele ample de vânzări în toată È›ara, cu performanÈ›e dovedite È™i rezultate în continuă consolidare. Totodată, s-a dedicat formării de profesioniÈ™ti în acest domeniu, implicându-se în dezvoltarea competenÈ›elor profesionale de care aceÅŸtia au nevoie pentru a sprijini românii să-È™i asigure viitorul financiar. Din poziÈ›ia de director de vânzări retail la NN Asigurări de Viață, Viorica Păcurar se ocupă, alături de o echipă formată din peste 1500 de consultanÈ›i financiari, de dezvoltarea si implementarea strategiei naÈ›ionale de vânzări retail de asigurări de viață È™i de sănătate a NN. |
Sorin IACOB CEO GT Motive |
Domnul Sorin IACOB combina experienta si studiile IT&C cu ultimii 11 ani de activitate de tip Business Inteligence in sectorul auto, asigurari si servicii financiare. Dintre proiectele notabile enumeram implicarea sa in implementarea Arhivei Electronice de Garantii Reale Mobiliare, digitatlizarea proceselor de subscriere polite auto sau proiecte integrate end-to-end pentru managementul reparatiilor auto. Absolvent al Facultatii de Automatica din cadrul Universitatii Politehnice din Bucuresti a activat in segmentul clientilor strategici pentru companii ca DIGI si Euroweb Romania si a condus operatiunile EurotaxGlass Romania. Din Ianuarie 2015 este Country Manager pentru Romania si Ungaria al GT Motive. |
Adrian MARIN Președinte UNSAR CEO Generali |
Domnul Adrian Marin are o vastă experienţă, de peste 20 de ani, în asigurări, cariera pe care ÅŸi-a format-o în Generali Romania, unde a deÅ£inut diverse funcÅ£ii, de la senior underwriter la ÅŸef birou sau director de department ÅŸi, apoi, poziÅ£ii de top management. Din septembrie 2011 este Directorul General al companiei Generali Romania, poziÅ£ie pe care o ocupa ÅŸi în prezent.În perioada 2010 – Octombrie 2016 a fost Membru în Comitetul Executiv al Uniunii NaÅ£ionale a Asiguratorilor si Reasiguratorilor din Romania (UNSAR), unde s-a implicat activ în susÅ£inerea proiectelor iniÅ£iate la nivel de Uniune, iar din Octombrie 2016 a fost ales PreÅŸedinte UNSAR.În perioada 2013 – 2014 a fost ÅŸi membru în Comitetul Strategic al Insurance Europe. |
Dorel DUȚĂ Președinte UNSICAR |
Domnul Dorel Duță a fost ales preÈ™edinte al UNSICAR in decmbrie 2017, este reprezentatul pietei financiare non bancare in Colegiul de Coordonare al Entității de SoluÈ›ionare Alternativă a Litigiilor SAL-FIN. Are o bogată experiență în industria de asigurări, în care activează de peste 22 ani. Este absolvent al Facultății de Drept, deÈ›ine un certificat de management obÈ›inut la The Open University Business School È™i are o serie de cursuri de specializare în domeniul asigurărilor. Începând din anul 2000, Dorel Duță a devenit asociat È™i director la Hobbit Broker de Asigurare, companie specializată pe zona corporate. |
|
|
|
Virgil Soncutean are peste 18 ani experienta in domeniul asigurarilor, iar de la 1 septembrie 2016 a preluat functia de CEO al Allianz-Tiriac Asigurari, al doilea cel mai mare asigurator local in functie de primele brute subscrise in primul semestru din 2019.El s-a alaturat echipei Allianz-Tiriac in anul 2001, iar pana in 2006 a activat in cadrul ariei vanzari si managementul vanzarilor, mai intai ca director al departamentului de training, iar apoi ca director regional de vanzari. In 2006 a fost cooptat in echipa Allianz din Germania, iar timp de patru ani a coordonat programe de transformare organizationala in companii ale Grupului Allianz din peste 20 de tari. A condus divizia de consultanta in managementul distributiei din cadrul Allianz Group OPEX (in prezent Allianz Consulting), precum si centrul de consultanta regionala CEEMA al Allianz Group OPEX. La 1 ianuarie 2013 Virgil Soncutean a preluat functia de director vanzari si distributie in cadrul Allianz-Tiriac, devenind, de asemenea, si membru in consiliul director al companiei.El este absolvent al Facultatiii de Stiinte Economice, specializarea Cibernetica, Statistica si Informatica Economica din cadrul Universitatii Babes-Bolyai din Cluj-Napoca si detine un Executive MBA la Kellogg School of Management. |
Valentin IONESCU |
Domnul Valentin Ionescu este Director al DirecÈ›iei de Strategie È™i Stabilitate Financiară din cadrul ASF, domnul Ionescu a activat timp de 20 de ani în domeniul investiÈ›iilor ÅŸi al supravegherii financiare. A ocupat în cadrul ASF poziÈ›ia de Director delegat al DirecÈ›iei de Strategie È™i Stabilitate Financiară (ianuarie 2015 – septembrie 2015) ÅŸi de Director al DirecÈ›iei de Supraveghere Integrată (2013 – 2014). Activitatea profesională mai include poziÈ›ii precum cea de Director General al Bursei de Valori BucureÈ™ti (2010 – 2011), de Membru în CA la Sibex, SIF Moldova (2012 – 2013) si de PreÈ™edinte CA al Depozitarului Central (2010 – 2011), dar È™i experienţă internaÅ£ională – Euro Invest Bank Gmbh Austria (Head of Sales, 2009 - 2010) ÅŸi Wood&Co Cehia (Senior Sales Trader, 2007 – 2009). Domnul Valentin Ionescu a absolvit Academia de Studii Economice, Facultatea de ComerÈ›, are un MBA È™i un Certificat în FinanÈ›e de la George Town University US. |
Prof. univ.dr. Ion STANCU |
Domnul Ion STANCU este profesor universitar, Departamentul FinanÅ£e, Academia de Studii Economice din BucureÅŸti, director masterat “Management financiar ÅŸi investiÅ£ii” ÅŸi conducător de doctorat cu expertiză în domeniile Analiza ÅŸi planificarea financiară, Evaluarea ÅŸi finanÅ£area proiectelor de investiÅ£ii, PieÅ£ele de capital si gestiunea portofoliului. Recomandă spre consultare, în acest sens, lucrările “FINANÅ¢E. PieÅ£e financiare ÅŸi gestiunea portofoliului. InvestiÅ£ii directe ÅŸi finanÅ£area lor. Analiza ÅŸi gestiunea financiară a întreprinderii”(2007), “FinanÅ£e corporative cu Excel” (2012), precum ÅŸi „Finante Corporative, vol. I, Analiza ÅŸi planificarea financiară a întreprinderilor” (2015). Are o bogată experienţă în reforma programelor de învăţământ superior financiar (licenţă, masterat, doctorat) ÅŸi în cooperarea universitară internaÅ£ională ca decan al facultăţii de FinanÅ£e, Asigurări, Bănci ÅŸi Burse de Valori (1993-2004) È™i ca prorector al Academiei de Studii Economice (2004-2016). Ca director ÅŸi membru în proiecte de cercetare a analizat impactul arieratelor, crimei financiare, protecÅ£iei mediului, dezvoltării durabile, responsabilităţii sociale etc. asupra performanÅ£ei companiilor ÅŸi creÅŸterii economice. Din anul 2003 activează ca administrator SIF Banat-CriÅŸana ÅŸi la Banca Românească. Din 1993 este membru CECCAR ÅŸi din 2000 este membru CAFR. |
|
Doamna Mihaela CÎRCU este Project Manager în cadrul APPA-AsociaÈ›ia Pentru Promovarea Asigurărilor – ONG-ul care a dezvoltat primele campanii naÈ›ionale de informare È™i educare a consumatorilor - È™i totodată Director de Dezvoltare al XPRIMM, o companie românească de media specializată în industria de asigurări din CEE È™i SEE. Mihaela are o experiență de 14 ani în domeniul asigurărilor È™i pensiilor private în Europa Centrală È™i de Est. Absolventă a Academiei de Studii Economice BucureÈ™ti, Mihaela este, de asemenea, licenÈ›iată CII – Chartered Insurance Institute din Marea Britanie. |
|
Cariera de aplicare a legii a lui John Madinger a cuprins 35 de ani ca investigator criminal È™i agent narcotic. Alocat timp de mai bine de 20 de ani grupului de lucru pentru controlul criminalității organizate È™i Task Force pentru zona de trafic de droguri de înaltă intensitate din Hawaii, a fost specialist în spălarea banilor, confiscarea activelor È™i investigaÈ›ii financiare. Martor expert atestat de instanță în materie de spălare de bani, el este autorul Spălării banilor: un ghid pentru anchetatorii criminali, ediÈ›ia a treia ”(2011) È™i a oferit instruire în materie de spălare de bani È™i infracÈ›iuni financiare forÈ›elor de ordine, procurorilor, judecătorilor È™i autoritățile de reglementare din peste 20 de țări din întreaga lume. El este licenÈ›iat în justiÈ›ie penală de la Indiana University È™i master în istorie de la Universitatea Hawaii. În prezent, lucrează ca consilier al criminalității economice pentru Departamentul Trezoreriei, oferind asistență tehnică în domeniile spălării banilor, finanțării terorismului È™i investigării crimelor financiare guvernelor din Africa, Orientul Mijlociu È™i Caraibe. În calitate de preÈ™edinte al AMLAware, LLC, el produce, de asemenea, instruire AML pentru sectoarele de asigurări È™i financiare din întreaga lume. În plus față de trei ediÈ›ii ale Spălării banilor, este autorul Informatorului confidenÈ›ial: Legea executării instrumentului cel mai valabil (1999) È™i primul său roman, Moartea pe capul diamantului, a fost publicat în 2008. A primit premii pentru scrierea academică, romane, cărÈ›i de text, nuvele È™i poezie.
|
Andrea VETRONE Expert on Supervisory Oversight, EIOPA |
Domnul Andrea Vetrone s-a alăturat departamentului de supraveghere EIOPA în aprilie 2018. Rolul principal al EIOPA Oversight este îmbunătățirea convergenÈ›ei È™i aplicării coerente a dreptului Uniunii Europene în sectorul asigurărilor, în timp ce dezvoltă o cultură europeană de supraveghere comună. Dl Vetrone este, de asemenea, implicat în EIOPA InsurTech TaskForce, în calitate de coordonator al activităților în domeniul externalizării cloud. În mod evident, domnul Vetrone a lucrat ca manager pentru KPMG Advisory în Italia, unde a gestionat proiectarea È™i implementarea cadrelor de gestionare a riscurilor operaÈ›ionale ale mai mulÈ›i asigurători È™i bănci. Înainte de a se alătura KPMG Advisory, domnul Vetrone a fost manager de proiect pentru zona COO Group din Generali, unde a contribuit la definirea È™i implementarea unora dintre politicile È™i procedurile de guvernare operaÈ›ională a grupului (cum ar fi politica de externalizare a grupului È™i politica de gestionare a continuității afacerii). Domnul Vetrone deÈ›ine un master în management È™i licență în administrarea afacerilor de la Universitatea Cattolica del Sacro Cuore. |
|
Ludo Pyis este preÈ™edintele È™i fondatorul AREOPA, un grup de consultanță la nivel mondial, specializat în Managementul Schimbărilor, Managementul Capitalului Intelectual, Managementul CunoÈ™tinÈ›elor Aplicate È™i Managementul Procesului de Risc. Este membru al Facultății în Management Center Europe È™i membru al Grupurilor de experÈ›i ai Comisiei Europene pentru evaluarea imobilizărilor necorporale (2006) È™i pentru evaluarea IP (contabilitate È™i raportare 2013). Dl Pyis a obÈ›inut un master în psihologie industrială È™i organizaÈ›ională, administrarea afacerilor la Universitatea Liberă din Bruxelles (VUB). Domnul Ludo È™i-a început cariera ca formator de management pentru General Motors, È™i ca European Quality Manager È™i V.P. Dezvoltarea organizaÈ›iei la Hewlett-Packard. El este invitat la mai multe conferinÈ›e È™i seminarii internaÈ›ionale cu privire la calculul È™i managementul capitalului intelectual È™i la inovarea perturbatoare. |
Cees WERFF |
Domnul Cees Werff este Director executiv global de asigurări, cu un istoric al strategiei de proiectare È™i execuÈ›ie, a schimbării de conducere care oferă rezultate de top È™i de jos, Cees WERFF a informat recent InterEurope AG printr-o etapă MBO, proiectând o cultură de dezvoltare a afacerilor, extinderea operaÈ›iunilor către regiunea ECE È™i o diversificare a produselor È™i serviciilor. Anterior, el a condus ING Global Network prin dezvoltarea È™i implementarea unei retele strategice ale modelului de business È™i consolidarea filialelor È™i a forÈ›elor de vânzări separate anterior. Printre punctele forte se numără managementul riscurilor, gestionarea riscurilor, execuÈ›ia fuziunilor, conducerea strategică, managementul vânzărilor, relaÈ›iile publice È™i guvernamentale È™i afacerile mass-media |
Larisa GABUDEANU |
Specialist în protecÈ›ia datelor, având o bogata experiență ca avocat într-o firma internaÈ›ională de avocatură, asistând clienÈ›i internaÈ›ionali È™i coordonând proiecte privind dreptul bancar, dreptul informatic È™i protecÈ›ia datelor personale. La acestea se adaugă cunoÈ™tinÈ›ele privind securitatea informaÈ›iei È™i managementul riscului acumulate în cadrul unui grup bancar regional, precum È™i studiilor de specialitate (în plus față de absolvirea Facultății de Drept din cadrul Universității BucureÈ™ti, Larisa a absolvit Facultatea de Informatica din cadrul Universității BucureÈ™ti È™i este în curs de finalizare a masterului de Securitate a InformaÈ›iei din cadrul Facultății de Cibernetică). |
Theodor ADAM |
Este absolvent al Facultății de Electronica È™i Tc. (UPB 1995) È™i al Scolii de Studii Academice postuniversitare de Management (2002), a lucrat în industriile IT, asigurări È™i cea a serviciilor juridice. Cu experiență de 24 de ani în IT, din care, 19 ani în poziÈ›ii de conducere. Domenii de expertiză: gestionarea proceselor de dezvoltare a aplicaÈ›iilor, infrastructură, continuitatea afacerii È™i redresare în caz de dezastru, planificare strategică, management prin obiective, managementul proiectelor È™i operaÈ›iuni IT |
|
Expert IT È™i DPO, cu o bogată experiență în managementul securității informaÈ›iei È™i management operaÈ›ional, cu experiență internaÈ›ională, multiculturală, în cadrul unor Grupuri bancare de renume precum È™i experiență ca lector în cadrul IBR ( Institutul Bancar Roman ) È™i ISF (Institutul de Studii Financiare ). |
VouchForMe |
Având abilități de inginerie combinate cu dezvoltarea afacerilor de pornire, Damir Kervina are o experiență vastă în aducerea de noi servicii IT din faza de concept pe piață. În trecut, a gestionat proiecte de cercetare È™i dezvoltare È™i a co-fondat un startup IT german. |
Academia Română |
Economist (ASE, Facultatea de Cibernetică È™i Statistică Economică) este membru titular al Academiei Române, director al Institutului de Prognoză Economică È™i conducător de doctorat în cadrul Academiei Române. Este fondator al revistei Romanian Journal of Economic Forecasting (din 2007 prima revistă ISI pentru economie din România). În 2000 a fost Ministrul Muncii È™i ProtecÈ›iei Sociale în Guvernul Isărescu, iar în perioada 2010-2019 a fost membru al primului Consiliu Fiscal din România. În perioada 2009-2015 a fost reprezentantul României în „Network of experts in the field of gender equality“ (EC - DG Justice). În străinătate, È™i-a început cariera didactică È™i de cercetare după 1989, prin proiectele obÈ›inute prin competiÈ›ie de la Uniunea Europeană È™i alte organisme internaÈ›ionale (Banca Mondială, ONU, USAID, Fondul Belgian pentru Cercetare ȘtiinÈ›ifică, Fondul Flamand pentru Cercetare, British Academy, CINADCO, GDN etc.), precum È™i în cadrul schimburilor externe ale Academiei Române. Specialist în câteva domenii economice (modelare economică È™i prognoză, macroeconomie, creÈ™tere economică È™i convergență, economie informală È™i evaziune fiscală), a publicat în calitate de autor, singur sau în colaborare, peste 50 cărÈ›i È™i peste 300 articole È™i studii, apărute în reviste din È›ară È™i din străinătate. Prin numărul de publicaÈ›ii È™i citări se plasează pe primele locuri în România, la principalele baze bibliografice pentru domeniul economic (Scopus, Web of Science, IDES-RePEc, Google Academic, WorldCat etc.). Este membru într-o serie de organizaÈ›ii, societăți sau asociaÈ›ii profesionale, naÈ›ionale È™i internaÈ›ionale, precum Consiliul Statistic NaÈ›ional, ARCOR (AsociaÅ£ia Română pentru Clubul de la Roma), EcoMod (Global Economic Modeling Network), EGGE, European Union (expert naÈ›ional), Consiliul Consultativ al Academiei de Studii Economice, Consiliul Școlilor Doctorale din ASE (FinanÈ›e È™i respectiv Cibernetică È™i Statistică Economică), Consiliul Director al Comitetului NaÈ›ional Român – Consiliul Mondial al Energiei (ca reprezentant din partea Academiei Române), Academia Europaea (The Academy of Europe), GLO (Global Labor Organization), EBES (Eurasia Business and Economics Society) etc. Din 2019 este PreÈ™edinte al Consiliului ȘtiinÈ›ific al Institutului de Studii Financiare. |
Director, Centrul de Consiliere si Orientare în Carieră |
Conf. univ. dr. Camelia Stăiculescu este director al Centrului de Consiliere È™i Orientare (CCOC) în Carieră din Academia de Studii Economice din BucureÈ™ti. Este absolventă a Universităţii din BucureÅŸti, Facultatea de Pedagogie, cu specializări în Consiliere vocaÈ›ională, doctor în ȘtiinÈ›e ale EducaÈ›iei È™i îÈ™i desfășoară activitatea didactică în cadrul Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic. Are o bogată activitate în proiecte educaÈ›ionale, în special în activități de formare a adulÈ›ilor È™i consiliere a studenÈ›ilor. A coordonat È™i realizat, împreună cu echipa CCOC, studii asupra: cerinÈ›elor angajatorilor față de competenÈ›ele absolvenÈ›ilor, inserÈ›iei absolvenÈ›ilor de studii superioare economice în piaÈ›a muncii, expectanÈ›elor studenÈ›ilor în raport cu viitoarea profesie etc. |
Florentina ALMÄ‚JANU Director General,
|
Florentina Almajanu are peste 22 de ani de experienta in conducerea si reprezentarea asociatiilor profesionale din domeniul financiar, unde a coordonat campanii de public affairs, actiuni de lobby, campanii de PR, comunicare si advocacy.Florentina conduce din pozitia de Director General oganizatia CFA Society Romania, membra a CFA Institute, institutia care administreaza certificarea CFA (Chartered Financial Analyst), una din cele mai prestigioase din lume, in randul profesionistilor din domeniul financiar.In cei peste 20 de ani cat a condus activitatea Uniunii Nationale a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania – UNSAR, Florentina a contribuit activ la obtinerea deductibilitatilor fiscale pentru asigurarile private de sanatate, la modificari legislative importante in domeniul asigurarilor si la cresterea notorietatii si credibilitatii asociatiei. Recunoasterea a venit si prin faptul ca UNSAR a castigat premiul Golden Award for Excellence la Romanian PR Award 2016, categoria Public Affairs, Advocacy, Lobby cu Campania “Viitorul sistemului de sanatate incepe ACUM”, proiect dezvoltat de agentia Point Public Affairs.Absolventa a Institutului Politehnic Bucuresti, Facultatea de Energetica, specializarea energetica nucleara, cu un Master in Finante si Asigurari la Academia de Studii Economice Bucuresti, si o bursa la University of Wisconsin la La Crosse, obtinuta in speacilizarea “Health and Pension Risk Management Fund”, Florentina si-a perfectionat abilitatile de comunicare, reprezentare si public speaking prin cursuri la Universitatea Nationala de Arta Teatrala si Cinematografica “I.L. Caragiale”, training-uri in domeniul public affairs si advocacy si training-uri realizate de Royal Academy of Dramatic Art – RADA for Business. |
Planificarea examenelor de certificare pentru distribuitori
Noua platformă pentru examinări online
Specialiștii constatare daune își desfășoară activitatea profesională în domeniul asigurărilor, în conformitate cu prevederile legale în vigoare și cu respectarea cerințelor privind pregătirea profesională....Click aici pentru detalii >
ANUNÈš PRIVIND ÎNSCRIEREA LA EXAMENE ORGANIZATE LA SALÄ‚ Vă informăm că, pentru a asigura posibilitat...vezi tot
În vederea simplificării procesului de validare È™i alocare a creditelor anuale de pregătire profesională conti...vezi tot
ANUNT IMPORTANT Institutul de Studii Financiare va informeaza ca examenele online pentru pregatirea continua a ...vezi tot
Institutul de Studii Financiare a devenit membru afiliat al OECD/INFE (ReÈ›eaua InternaÈ›ională pentru EducaÈ...vezi tot
Cea de-a doua editie a Conferintei nationale organizate de Biroul Asigura...vezi tot