Conferinţa Europeană a Serviciilor Financiare - ECFS 2019

21 Martie 2019

 

Sistemul financiar a renăscut la momentul apariÈ›iei primelor tehnici de transmitere a informaÈ›iei la distanță È™i, apoi,  s-a reinventat la apariÈ›ia calculatoarelor digitale. Pionieratul serviciilor financiare digitale putem să îl declarăm finalizat o dată cu universalizarea dispozitivelor mobile de suport al informaÈ›iei È™i, în consecință, al liberului acces la aceasta, dar mai ales cu apariÈ›ia tehnologiei blockchain È™i răspândirea criptomonedelor ce permit anonimizarea utilizatorilor de produse financiare.

Pe de altă parte, dacă 2018 a însemnat anul implementării  în România a noilor reglementări europene cu impact în mai multe ramuri ale serviciilor financiare, anul 2019 este cel al primelor bilanÈ›uri în domeniu.

ConferinÈ›a Europeană a Serviciilor Financiare (ECFS) îÈ™i propune, la cea de-a treia ediÈ›ie ce se va desfășura în perioada 21-22 martie 2019, la BraÈ™ov, să fie un forum de dezbateri cu privire la digitalizarea, automatizarea È™i inovaÈ›ia în serviciile financiare, la aplicarea practică a ultimelor noutăți legislative, dar să adauge È™i o perspectivă economică È™i managerială a realităților din domeniul financiar, întrunind profesioniÈ™ti ai finanÈ›elor, teoreticieni È™i practicieni, deopotrivă.

 

Temele propuse pentru abordare in acest an includ printre altele :

  • Oportunități È™i amenințări pe piaÈ›a financiară
  • Provocări FinTech ÅŸi Insurtech pentru domeniul financiar
  • SoluÈ›ionarea alternativă a litigiilor È™i importanÈ›a specializării entităților implicate
  • Nouă luni de aplicare a GDPR în serviciile financiare
  • Tehnici È™i metode în combaterea spălării banilor
  • SoluÈ›ii de asigurare pentru limitarea efectelor riscurilor cibernetice 
  • Pregătirea profesională a distribuitorului de asigurări în contextul actualelor prevederi legislative
  • CreÅŸterea ponderii asigurărilor facultative în România
  • Instrumente financiare ÅŸi metode de tranzacÅ£ionare conform MiFID II
  • Managementul riscului ÅŸi guvernanţă corporativă
  • Metode de anti-fraudă în asigurările auto
  • Asigurarea obligatorie a locuintei - status si proiecte de viitor
  • Schimbări operaÅ£ionale ca urmare a implementării Legii 236/2018
  • Dreptul serviciilor financiare

 

CALL FOR PAPERS

 

Participarea la acest eveniment aduce puncte credite / ore de pregătire continuă.

 

Pachetele de participare oferite sunt:

I. Pachetul DIAMOND* - include participarea la sesiunea plenară și panelurile din 21-22 martie = 360 RON

II. Pachetul GOLD* - include participarea la sesiunea plenară și panelurile din 21 martie = 300 RON

III. Pachetul SILVER - include participarea la panelurile din 22 martie= 180 RON

 

 Pentru membrii asociaÈ›iilor UNSAR, UNSICAR, PRBAR, OPPC, È™i AAF, oferim pachete speciale, astfel:

I. Pachet DIAMOND* - include participarea la sesiunea plenară și panelurile din 21 - 22 martie = 220 RON

II. Pachet GOLD* - include participarea la sesiunea plenară și panelurile din 21 martie = 150 RON

III. Pachet SILVER - include participarea la panelurile din 22 martie = 100 RON

 

 *Pachetele DIAMOND È™i GOLD includ prânz 

 

 

Pentru detalii privind înscrierea la sesiunile ECFS 2019, vă rugăm să ne contactaÈ›i prin e-mail:

Alexandra DARMAZ GUZUN - Responsabil Parteneriat - Cercetare, Institutul de Studii Financiare - alexandra.guzun@isfin.ro

Andreea PETRACHE - Responsabil Evenimente, Institutul de Studii Financiare, București - andreea.petrache@isfin.ro

Daniela MICU - Director Executiv, Societatea Română de Cercetare pentru Afaceri Publice È™i Private - daniela.micu@hodos.eu

 

Organizatori

 

 

Parteneri

Parteneri academici

Parteneri media

 

Testimoniale:

 

 

 

  

 

 

 

 Joi, 21 martie

 

10.30 – 11.00  Înregistrarea participanÈ›ilor

11.00 – 12.45 SESIUNE PLENARÄ‚
Oportunităţi şi amenințări pe piețele financiare

Moderator: Călin RANGU
Președinte, Institutul de Studii Financiare

Cuvânt de deschidere
Cristian ROȘU 

Vicepreședinte, Autoritatea de Supraveghere Financiară

Valentin IONESCU
Director al Direcției de Strategie și Stabilitate Financiară
Autoritatea de Supraveghere Financiară

Distributed ledger technology - aplicabilitate pe piețele financiare

Iulian STAN
Vicepreședinte executiv
Societatea de Investiții Financiare Transilvania

Coordonate manageriale privind integrarea noilor cerințe ale erei digitale in domeniul financiar

Nicoleta RADU
Director General
PAID România

Asigurarea obligatorie a locuinței - status și proiecte de viitor

Click aici pentru video

Alexandru CIUNCAN
Director General
Uniunea NaÈ›ională a Societăților de Asigurare din România - UNSAR

EducaÈ›ia financiară în era digitală

Dorel DUȚĂ
Președinte
Uniunea NaÈ›ională a Societăților de Intermediere È™i Consultanță în Asigurări din România - UNSICAR

 

Antonio SOUVANNASOUCK
Președinte
Patronatul Român al Brokerilor de Asigurare-Reasigurare -PRBAR

 PRBAR în contextul modificărilor legislative

Mădălin ROȘU
Președinte
Biroul Asigurătorilor de Autovehicule din România - BAAR

Provocările in asigurările auto

 12.45 – 13.45 – Pauză de prânz

 

 

 

13.45 - 16.00 Formarea profesională a distribuitorilor de asigurări în contextul Normei ASF nr. 20/2018

Dezbatere

Cătălin CÂMPEANU
Director General Adjunct
Institutul de Studii Financiare

Paul Mitroi
Director
Autoritatea de Supraveghere Financiară

Simona DOBRICÄ‚
Șef Serviciu Reglementare
Autoritatea de Supraveghere Financiară

Reprezentanți din piață

Violeta PârvuÈ›oiu
Coordonator al Grupului de Lucru IDD
Uniunea NaÈ›ională a Societăților de Asigurare din România - UNSAR

Florian GABA
Director General
Profiduciaria

Stefan PRIGOREANU
CEO
Millennium Insurance Broker - MIB

Cristian BALANICA
Director Executiv
PRBAR

16.00 – 16.15 – Pauză de cafea

16.15 – 18.30  Legi speciale cu implicaÅ£ii asupra serviciilor financiare

Moderatori: Daniel-Mihail ȘANDRU , Laura Elly NAGHI

Narcis PĂVĂLAȘCU
Managing Director
PAVALASCU Risk Consultants

ACAMA - alternativa fezabilă pentru îmbunătăţirea relaÈ›iilor cu clienÈ›ii

Ana CODESCU
Global Head of Trade Finance Monitoring
Commerzbank AG

Prevenirea spălării banilor: Abordarea pe bază de risc și percepția riscului

Constantin LUPU
Consilier promovare și relații internaționale
Autoritatea NaÅ£ională pentru Formarea Profesională în Sistem Dual din România

ANFPISDR motorul dezvoltării economiei româneÈ™ti

Conf. Univ. Dr. Cristina-Ioana FLORESCU
Avocat
Baroul București

EficienÈ›a în arbitraj prin prisma Regulilor de la Praga

Dr. Luminița TULEAȘCĂ
Conferențiar Universitar
Universitatea Româno  -  Americană

Răspunderea organelor de conducere pentru insolvența societății de asigurare / reasigurare

Ramona COMAN
Avocat
Barou MureÈ™

Spălarea de bani prin intermediul serviciilor financiare

Dr. Ionița COCHINȚU
Magistrat-Asistent
Curtea ConstituÈ›ională a României

Rolul Autorității de Supraveghere Financiară în contextul noului cadru legislativ privind distribuÈ›ia de asigurări

Conf. univ. Dr. Nicolae GROFU,
Academia de PoliÈ›ie „Alexandru Ioan Cuza”, BucureÈ™ti

Unele particularități ale investigării infracțiunii de bancrută frauduloasă, punct de plecare pentru prevenirea și combaterea spălării banilor.

Lect. Univ. Dr. Sergiu GOLUB
Prodecan
Facultatea de Drept, Universitatea „BabeÈ™-Bolyai”

Alte câteva curiozități È™i bizarerii în OrdonanÈ›a Guvernului nr. 38/2015 privind soluÈ›ionarea alternativă a litigiilor dintre consumatori È™i comercianÈ›i

Lect. Univ. Dr. CodruÈ› - Nicolae SAVU
Avocat
Baroul Brașov

Efectele deschiderii procedurii insolvenței asupra contractului financiar calificat/acordului de netting.

Conf. Univ. Dr. Diana Anca ARTENE
Prodecan
Facultatea de ȘtiinÈ›e Juridice, Politice È™i Administrative, Universitatea „Spiru Haret”

Elemente de noutate aduse de HG1/2018 în materia soluÈ›ionării alternative a litigiilor

 

 

 Vineri, 22 martie 

 

09.00 – 11.15 Managementul riscurilor ÅŸi guvernanţă în contextul MiFID II

Moderatori: Ovidiu Spătăcean,  Raul Felix HodoÅŸ

DragoÈ™ CÄ‚LIN
Director al Direcţiei Juridice
S.I.F. „Transilvania” S.A.


Dividendele trimestriale – oportunităţi ÅŸi provocări

Florentina BALU
ASE BucureÅŸti

Identifying inter-relationships between the strategic sectors of the company

Alexandra SMEDOIU
Partener Servicii Fiscale
Deloitte

MiFID II in practica, la 1 an de la aplicare

Simona FÄ‚TU
Membru Consiliu
Societatea Naţională a Sării

Dileme legate de atribuțiile organelor de conducere ale societăţilor listate la BVB

Paul BARANGÄ‚
Consilier
Autoritatea de Supraveghere Financiară

Contrapartea centrala locala care este in curs de înfiinÈ›are de BVB

Cdor. Prof. univ. dr. Mircea BOSCOIANU
Prodecan
Universitatea Transilvania Brașov

Sinergii È™i contribuÈ›ii ale fondurilor de investiÈ›ii alternative în tranziÈ›ia spre statutul de piață emergentă - cazul României

Adriana PÄ‚DURARU
Analist investiții
Societatea de Investiții Financiare Transilvania

Modelarea pieţei de capital prin intermediul tehnologiei

Asist. Univ. Dr. Constantin Marius APOSTOAIE
Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iași

O radiografie a sectorului bancar paralel în România È™i în Europa Centrală È™i de Est

Lect. Univ. dr. Ioan Ovidiu SPATACEAN
UMFST - Facultatea de Economie si Drept

Measuring investors’ reaction to early signs of fraudulent corporate behavior in financial reporting - empirical findings on Bucharest Stock Exchange

Sebastian BODU
Avocat
Baroul București

AcÈ›iunile privilegiate, încotro?

Prof.univ.dr. Ion STANCU
Director General
Institutul de Studii Financiare

Prognoza sustenabilității sistemului de pensii din Romania

 09:00 – 11.15 Managementul relaÅ£iei cu clienÅ£ii asigurărilor în contextul IDD

Moderator: Dan Constantinescu

Paul SWOBODA
Director General
Grawe România

Procesul de vânzare în asigurările de viaţă conform IDD – între birocraÅ£ie ÅŸi avantaje pentru client

Dorel DUȚĂ
Președinte
Uniunea NaÈ›ională a Societăților de Intermediere È™i Consultanță în Asigurări din România - UNSICAR

Schimbări operaţionale ca urmare a implementării Legii 236/2018

Irinel DINU
Director Departament Daune
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale

Considerații asupra lichidării daunelor după implementarea prevederilor IDD

Gheorghe GRAD
Director General
SRBA Broker

Risk Management Heat Map

Mădălina Neacşu
Expert in securitate și reziliență urbană
Primăria Municipiului București

Plan Juridic pentru Prevenirea si Combaterea Riscului Seismic Urban, in contextul BucureÈ™ti – Capitală Seismică Europeană

Maria BOGHIAN
Director General
AsiSoft

SatisfacÈ›ia clientului - noi strategii de acÈ›iune în piaÈ›a asigurărilor auto

Florentina ALMÄ‚JANU
Director General
AsociaÈ›ia CFA România


Educația financiară, investiție pentru viitor

Drd. Elena Cristina SAVU
Avocat
Baroul Brașov

Tratamentul fiscal al indemnizaţiei de asigurare

11.15 – 11.30 – Pauză de cafea

 11.30-13.45 Provocări FinTech ÅŸi Insurtech pentru domeniul financiar

Moderator: Cătălin Câmpeanu

 

 

Călin RANGU
Președinte
Institutul de Studii Financiare

InovaÅ£iile tehnologice – de la extaz la agonie ÅŸi înapoi

Eliza CRISTIAN
Șef Departament Evaluare
Societatea de Investiții Financiare Transilvania

Impactul inteligentei artificiale la nivelul profesiilor bazate pe cunoştinţe

Aurel IVAN
Director
Audatex

SoluÅ£ii digitale implementate pentru îmbunătățirea si eficientizarea relaÈ›iei cu clienÈ›ii din domeniul asigurărilor

Åžtefan PRIGOREANU
CEO
Millennium Insurance Broker - MIB

Digitalizare ÅŸi paperless, o nevoie pentru brokerii de asigurare: studiu de caz, MIB

Victor ÅžRAER
CEO
Otto Broker

Transformarea digitală ÅŸi influenÅ£e în evoluÅ£ia profesională a oamenilor din asigurări

Erik BARNA
Director General
Life is Hard

Industria asigurărilor în Europa centrală ÅŸi de est sub presiunea digitalizării ÅŸi a schimbării generaÈ›iilor de consumatori

Florian GABA
Director General
Profiduciaria

Impactul eLearning-ului în  piaÅ£a de produse financiare

Video

Lect. Univ. Dr. Laura MILOS,
Universitatea de Vest din Timișoara

Volatility analysis of Cryptocurrencies and Fintech securities

11:30 – 13:45 Nouă luni de aplicare a GDPR în serviciile financiare

Moderatori: Irina ALEXE , Florentina Neagu

Dr. Irina ALEXE
Cercetător științific asociat
Institutul de Cercetări Juridice, „Acad. Andrei Rădulescu” al Academiei Române

Particularitățile procedurii de efectuare a investigațiilor ce vizează protecția datelor

Dr. Daniel-Mihail ȘANDRU
Profesor universitar; Coordonator
Centrul de Studii de Drept European - Institutului de Cercetări Juridice, „Acad. Andrei Rădulescu” al Academiei Române

Răspunderea administratorului unei pagini găzduite pe o reÈ›ea socială. Calitatea de operator în sensul reglementărilor privind protecÈ›ia datelor

Drd. Silviu-Dorin ȘCHIOPU
Asistent universitar
Universitatea „Transilvania”

Considerații asupra informării persoanei vizate cu privire la perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Conf. Univ.Dr. Camelia IGNÄ‚TESCU
Decan
Facultatea de Drept È™i ȘtiinÈ›e Administrative, Universitatea „Ștefan Cel Mare”

Sinuosul drum al aplicării Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European È™i al Consiliului în România

Conf. Univ. Dr. Ciprian Adrian PÄ‚UN
Universitatea „BabeÈ™-Bolyai”

ExerciÈ›ii de imaginaÈ›ie privind aplicarea GDPR în serviciile financiare! Variabila sancÈ›iunii

Lect. Univ. Dr. Raul-Felix HODOȘ
Președinte
Societatea Română de Cercetare pentru Afaceri Publice È™i Private (SOROCAPP)

Drepturile persoanei vizate È™i implicaÈ›iile GPDR asupra îndeplinirii obligaÈ›iilor fiscale ale operatorilor de date cu caracter personal din domeniul asigurărilor È™i al pensiilor private.

 

 

 


Cristian ROȘU
Vicepreședinte Sector Asigurări Reasigurări
Autoritatea de Supraveghere Financiară

 


 Domnul Cristian Rosu are o vastă experienţă, de peste 17 ani în piaÈ›a financiară, carieră pe care ÅŸi-a format-o în principal în sistemul bancar unde a deÅ£inut, poziÅ£ii de top management. Începand cu mai 2016 a deÈ›inut funcÈ›ia de Director General al Fondului de Garantare a AsiguraÈ›ilor. În perioada februarie 2016 – aprilie 2016 a fost Director al DirecÈ›iei de RezoluÈ›ie în cadrul Fondului de Garantare a AsiguraÈ›ilor. În această funcÈ›ie a coordonat procesul de rezoluÈ›ie privind Carpatica Asig SA, asigurând îndeplinirea atribuÈ›iilor legale pentru evaluarea poziÈ›iei financiare a asiguratorului ca urmare a unei deteriorări rapide a situaÈ›iei financiare​, iar din mai 2016 a devenit directorul general al Fondului de Garantare al AsiguraÈ›ilor.


Valentin IONESCU
Director al Direcției de Strategie și Stabilitate Financiară
Autoritatea de Supraveghere Financiară

 Domnul Valentin Ionescu este Director al DirecÈ›iei de Strategie È™i Stabilitate Financiară din cadrul ASF, domnul Ionescu a activat timp de 20 de ani în domeniul investiÈ›iilor ÅŸi al supravegherii financiare. A ocupat în cadrul ASF poziÈ›ia de Director delegat al DirecÈ›iei de Strategie È™i Stabilitate Financiară (ianuarie 2015 – septembrie 2015) ÅŸi de Director al DirecÈ›iei de Supraveghere Integrată (2013 – 2014).  Activitatea profesională mai include poziÈ›ii precum cea de Director General al Bursei de Valori BucureÈ™ti (2010 – 2011),  de Membru în CA la Sibex, SIF Moldova (2012 – 2013) si de PreÈ™edinte CA al Depozitarului Central (2010 – 2011), dar È™i experienţă internaÅ£ională – Euro Invest Bank Gmbh Austria (Head of Sales, 2009 - 2010) ÅŸi Wood&Co Cehia (Senior Sales Trader, 2007 – 2009). Domnul Valentin Ionescu a absolvit Academia de Studii Economice, Facultatea de ComerÈ›, are un MBA È™i un Certificat în FinanÈ›e de la George Town University US.

 


Călin RANGU
PreÈ™edinte 
Institutul de Studii Financiare

 Domnul Călin Rangu este dublu licenÈ›iat, doctor în reÈ›ele neurale aplicate în seriile financiare, absolvent MBA, lector universitar, cercetător È™tiinÈ›ific, director în cadrul ASF al DirecÈ›iei Supraveghere, Control Intermediari È™i Reguli Conduită, preÈ™edinte al Institutului de Studii Financiare, vicepreÈ™edinte al comitetului ITF al Autorității Europene de Asigurări È™i Pensii OcupaÈ›ionale (EIOPA), membru al Comitetului Consumer Protection and Financial Innovation al EIOPA, membru in Board-ul EFICERT (European Financial Certification Organisation), coordonator al InsurTech HUB al ASF. Are o experiență de peste 20 de ani în domeniul financiar-bancar, din care peste 15 ani de management in sectorul privat (Raiffeisen Bank , Raiffeisen Informatik Austria), în cadrul BNR, IBR È™i al ASF. A publicat peste 150 de articole, È™i două cărÈ›i, fiind organizator sau vorbitor la conferinÈ›e româneÈ™ti majore legate de protecÈ›ia consumatorilor È™i reguli de conduită, domeniul financiar-bancar, sisteme informatice, tehnologii È™i inovaÈ›ii financiare, managementul riscului operaÈ›ional, securitate cibernetică, soluÈ›ionarea alternativă a litigiilor, etc.


Iulian STAN
Vicepreședinte executiv Societatea de Investiții Financiare Transilvania S.A.

 Domnul Iulian Stan este VicepreÈ™edinte Executiv/Director General Adjunct al Societății de InvestiÈ›ii Financiare SIF Transilvania S.A. BraÈ™ov. Iulian Stan activează în piaÈ›a de capital de peste 25 de ani, are pregătire economică È™i tehnică precum È™i diverse specializări internaÈ›ionale, specializare doctorală în domeniul tranzacÈ›ionării acÈ›iunilor societăților comerciale. Totodată este expert evaluator - membru titular al AsociaÈ›iei NaÈ›ionale a Evaluatorilor din România (ANEVAR), auditor financiar - membru al Camerei Auditorilor Financiari din România (CAFR), expert contabil - membru al Corpului ExperÈ›ilor Contabili È™i Contabililor AutorizaÈ›i din România (CECCAR). Cu experiență practică în gestionarea portofoliului È™i investiÈ›iilor S.I.F. Transilvania, fiind implicat în administrarea directă a diferitelor societăți comerciale, a fost preÈ™edinte al Consiliului de AdministraÈ›ie al Depozitarului Sibex, administrator al Bursei Sibex È™i vicepreÈ™edinte al AsociaÈ›iei NaÈ›ionale a Societăților de Valori Mobiliare din România, precum È™i preÈ™edinte al Centrului Teritorial BraÈ™ov al ANEVAR. Are experiență didactică universitară È™i este autor al diferitelor publicaÈ›ii/comunicări È™tiinÈ›ifice în domeniul economic. Pregătirea profesională È™i experienÈ›a practică i-au permis să abordeze È™i să soluÈ›ioneze sistemic È™i interdisciplinar temele abordate. În ultimii ani a contribuit activ la dezbaterile È™i formarea de opinii privind strategiile de dezvoltare sustenabilă a societăților de investiÈ›ii financiare, dezvoltarea de modele de business la nivel de portofolii, conceptualizarea funcÈ›ionării sistemice a procesului de educaÈ›ie financiară, perspectivele pieÈ›ei de capital româneÈ™ti. Valorile promovate constant de către acesta sunt: performanÈ›a, etica È™i inovaÈ›ia.


Drd. Narcis PÄ‚VÄ‚LAÅžCU, Managing Director PAVALASCU Risk Consultants

în curs de actualizare

 
Mădălin ROȘU
Președinte
Biroul Asigurătorilor de Autovehicule din România

 Domnul Mădălin RoÈ™u este în prezent membru al consiliului de administraÈ›ie al uneia dintre cele mai mari companii de asigurări din România, Omniasig VIG. Coordonează acÈ›iunile, litigiile, operaÈ›iunile È™i diviziile de dezvoltare digitală la Omniasig. Înainte de a se alătura companiei Omniasig, a lucrat ca director de reclamaÈ›ii la Generali. Are peste 18 ani de experiență în domeniul asigurărilor, cea mai mare parte a timpului în revendicări. Activează în mai multe entități din domeniul asigurărilor din România, cum ar fi UNSAR, unde acÈ›ionează în calitate de responsabil al secÈ›iunii de asigurări auto. Începând cu anul 2017 este È™i preÈ™edintele Biroului NaÈ›ional al Asigurătorilor de Autovehicule din România (BAAR). De asemenea, este implicat la nivel european în activitățile legate de asigurări È™i este membru al echipei de acreditare în EFICERT (European Financial Certification Organization). ÎÈ™i împărtășeÈ™te cunoÈ™tinÈ›ele È™i oferă sprijin în România, unde, de exemplu, a acÈ›ionat în trecut ca lector în Institutul de Management al Asigurărilor. De asemenea, el a definit standardul ocupaÈ›ional pentru inspectorii de revendicări. 

 
Alexandru CIUNCAN
Director General
Uniunea NaÈ›ională a Societăților de Asigurare din România (UNSAR)

 

 Domnul Alexandru CIUNCAN are o experiență de peste 15 ani în domeniul asigurărilor È™i pensiilor private în Europa Centrală È™i de Est, cu expertiză în zona de  market conduct, reglementare, protecÈ›ia consumatorului, media È™i jurnalism financiar. Începând cu septembrie 2018, Alexandru ocupă poziÈ›ia de Director General al UNSAR – Uniunea NaÈ›ională a Societăților de Asigurare È™i Reasigurare din România. De asemenea, intre 2013 si 2018, Alexandru a fost membru al IRSG È™i al OPSG, cele două grupuri de Stakeholderi din cadrul EIOPA - Autoritatea Europeană de Supraveghere în Asigurări È™i Pensii OcupaÈ›ionale, participând la elaborarea È™i dezbaterea unor acte legislative cu impact pe termen lung asupra industriilor asigurărilor È™i pensiilor private.  În acelaÈ™i timp, Alexandru a deÈ›inut funcÈ›iile de Secretar General al APPA - AsociaÈ›ia Pentru Promovarea Asigurărilor – ONG-ul care a dezvoltat primele campanii naÈ›ionale de informare È™i educare a consumatorilor - È™i de Managing Partner al XPRIMM, o companie românească de media specializată în industria de asigurări din CEE È™i SEE. Alexandru CIUNCAN a urmat cursurile Facultății de Management din cadrul Academiei de Studii Economice BucureÈ™ti, deÈ›ine un Certificat Profesional în Management (OPEN University Business School, UK) È™i este licenÈ›iat PMP-Project Mangement Professional È™i ACP-Agile Certified Professional (Project Management Institute, USA).

 

 
Nicoleta RADU
Director General
Pool-ul de Asigurare Impotriva Dezastrelor Naturale (PAID)

 

Nicoleta Radu a fost numită în funcÅ£ia de Director General al PAID România în luna martie a anului 2014, fiind responsabilă atât pentru managementul companiei, cât ÅŸi pentru implementarea deciziilor shareholderilor. Anterior numirii în această poziÅ£ie, a condus departamentul de control intern al PAID România timp de un an. Are o experienţă de peste 20 de ani ca antreprenor ÅŸi manager în multiple domenii de activitate. A absolvit Institutul Politehnic din BucureÅŸti ÅŸi deÅ£ine o Diplomă de Master de la SNSPA - Åžcoala NaÅ£ională de Studii Politice ÅŸi Administrative.

 
Paul SWOBODA
Director General
Grawe România

Cariera în asigurări a d-lui Paul Swoboda a debutat în 2003, în cadrul concernului Grawe,  ca manager de proiect, iar din anul 2007 s-a alăturat echipei din România ca membru al Consiliului de AdministraÈ›ie. In 2010 devine membru al Consiliului Director, supervizând activitățile financiare È™i de control ale companiei, iar din septembrie 2012, este numit Director General al Grawe România. Începând cu noiembrie 2015, compania este administrată în sistem dualist, iar dl. Swoboda devine PreÈ™edintele Directoratului Grawe. Educat în spiritul ÅŸi tradiÅ£ia Grawe de formare a liderilor, Paul Swoboda are ca obiectiv declarat È™i asumat păstrarea standardelor de calitate ÅŸi profitabilitate caracteristice companiei ÅŸi grupului financiar din care Grawe România face parte. Totodată, domnia sa are în vedere păstrarea unui ritm de dezvoltare constant, adaptat condiÅ£iilor pieÅ£ei ÅŸi o politică managerială axată pe consolidare. TinereÅ£ea, dar ÅŸi instruirea multidisciplinară însuÅŸită fac din PreÈ™edintele Directoratului Grawe România un lider cu un orizont larg, deschis către nou ÅŸi cu mult spirit de echipă. Dl. Paul Swoboda deÅ£ine un master în ȘtiinÈ›a Afacerilor È™i unul în Filozofie È™i a beneficiat de burse de studii oferite de universități din Paris, Sofia, Zagreb, Novosibirsk. Are o pasiune pentru limbi, dintre care cea mai recentă este limba română, È™i vorbeÈ™te fluent engleză, franceză, rusă È™i bulgară.

Constantin LUPU
Consilier Promovare Relații Internaționale
Autoritatea NaÈ›ională pentru Formare Profesională IniÈ›ială în Sistem Dual (ANFPSD)

Doctor in Economie la Academia Romana, domnul Lupu ocupa in prezent pozitia de Consilier Promovare RelaÈ›ii InternaÈ›ionale la Autoritatea NaÈ›ională pentru Formare Profesională IniÈ›ială în Sistem Dual. Este conferentiar la Universitatea de Studii Europene din Moldova. Are experienta in domeniul investitiilor de peste 10 ani.


Dorel DUȚĂ
Președinte
Uniunea NaÈ›ională a Societăților de Intermediere È™i Consultanță în Asigurări din România 

 Domnul Dorel Duță a fost ales preÈ™edinte al UNSICAR in decmbrie 2017, este reprezentatul pietei financiare non bancare in Colegiul de Coordonare al Entității de SoluÈ›ionare Alternativă a Litigiilor SAL-FIN. Are o bogată experiență în industria de asigurări, în care activează de peste 22 ani. Este absolvent al Facultății de Drept, deÈ›ine un certificat de management obÈ›inut la The Open University Business School È™i are o serie de cursuri de specializare în domeniul asigurărilor. Începând din anul 2000, Dorel Duță a devenit asociat È™i director la Hobbit Broker de Asigurare, companie specializată pe zona corporate.

 
Antonio SOUVANNASOUCK
Președinte
Patronatul Roman al Brokerilor de Asigurare-Reasigurare (PRBAR)

 în curs de actualizare
 
Gheorghe GRAD
Director General
SRBA Broker
 

 Mr. Gheorghe Grad graduated from Open University Business School, being one of the founders of the Romanian brokerage company SRBA. The company founded in 1998 quickly grew,  ranking every year among the top 20  from over 300 brokerage companies in the country. The merger with Renomia  took place in 2015, through the acquisition of a 51% percent of the share capital. Throughout his professional career, Mr. Grad has been part of both national and international professional associations and hence involved in the implementation of the specific European legislation in Romania. Alongside managing and focusing on of the business development process of the company, he is an active participant in the business environment through taking part in seminars, conferences and radio programmes. He is also Arbitrator in the association Centre for Arbitration and Insurance Mediation.

 
Alexandra SMEDOIU
Partener Servicii Fiscale
Deloitte
 

 Doamna Alexandra Smedoiu are o experienţă de aproape 15 ani în consultanță fiscală, Alexandra a coordonat de-a lungul timpului numeroase proiecte locale È™i internaÈ›ionale preponderent pentru clienÅ£i din industria serviciilor financiare È™i din sectorul imobiliar. ExperienÈ›a ei profesională include o arie largă de proiecte, de la revizii È™i audituri fiscale, la asistență în tranzacÈ›ii È™i controale fiscale. Alexandra este membră Camerei ConsultanÈ›ilor fiscali din România, a AsociaÈ›iei Contabililor AutorizaÈ›i (ACCA) din Marea Britanie, a Institutului de Fiscalitate InternaÈ›ională (ADIT) din Marea Britanie È™i a AsociaÈ›ei AnaliÈ™tilor Financiari CertificaÈ›i CFA. Alexandra este È™i vice-preÈ™edintă CFA România.

 
Florentina ALMÄ‚JANU
Director General
AsociaÈ›ia CFA România

 

 Doamna Florentina Almajanu este Director General al Asociatiei CFA Romania de peste 11 ani si Membru in Consiliul Director al Institutului de Studii Financiare din anul 2015. Florentina Almajanu are o cariera de peste 20 de ani in domeniul asigurarilor si pana in luna mai 2017 a detinut pozitia de Director General al Uniunii Nationale a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania.
Inginer energetician de profesie, Florentina Almajanu si-a completat studiile in domeniul financiar cu un Master in Finante si Asigurari la Academia de Studii Bucuresti, cu o scolarizare in “Managementul Riscului pentru fondurile de pensii si sanatate”, program organizat de Universitatea Georgetown din S.U.A. si nu in ultimul rand cu un program de studii in “Diplomatie Economica si Afaceri Internationale” cu certificare obtinuta de la Universitatea Transilvania din Brasov.


Ștefan PRIGOREANU

CEO
Millenium Insurance Broker

 CEO al companiei Millenium Insurance Broker SA, Stefan Prigoreanu are peste 20 de ani de experienta in industria asigurarilor din Romania.Este unul dintre putinii specialisti din asigurari cu back-ground si experienta relevanta atat in reglementarea si supravegherea sistemului de pensii private, cat  si in lumea artelor martiale, unde si-a slefuit perseverenta timp de peste 25 ani. In calitate de lector si conducator al formatorilor la un important furnizor de pregatire profesionala in asigurari, dar si ca membru fondator si fost Vicepresedinte al Patronatului Roman al Brokerilor de Asigurare -Reasigurare , este implicat si la curent cu toate cerintele legale specifice si cu toate modificarile aduse de legislatia Europeana.’’

 
Irinel DINU

Director Departament Danune
PAID România

Experienta in domeniul daunelor am acumulat-o parcurgand toate treptele profesionale in societati de asigurari, de la inspector daune pana la director al directiei daune. In cei 21 de ani de lucru in daune am analizat un volum foarte mare de dosare de daune din toate clasele de asigurare, incepand cu RCA obligatorie si terminand cu daune maritime si din aviatie. Am condus colective de peste o suta de inspectori de specialitate daune, ajungand impreuna la indeplinirea unor criterii de performanta ridicate, prin organizarea excelenta a activitatii, prin training permanent si programat si prin promovarea unui spirit de echipa special.Ca nivel de educatie profesionala sunt licentiat al Facultatii de Transporturi Bucuresti, sectia Autovehicule Rutiere, din anul 1995 si din anul 2017 sunt doctor in inginerie mecanica. Tot in 2017 am obtinut certificatul de trainer ISF si avizul de lector de la ASF.

 
Florian GABA
Manager
Pro Fiduciaria

 

 Domnul Florian Gaba are o experiență de peste 14 ani în training È™i consultanță, în  special în domeniul financiar. În 2011 a înfiinÈ›at Pro Fiduciaria, lider în oferirea de servicii de pregătire profesională în asigurări, pensii si banci cu un portofoliu de peste 100 de companii din zona financiară. Din anul 2012 a fondat Nosco Learning, divizie care oferă servicii È™i soluÈ›ii de e-learning pentru companii din diferite sectoare de activitate. Împreună cu echipa Nosco, Florian construieÈ™te È™i adaptează instrumente specifice învățării online È™i în străinătate, în funcÈ›ie de specificului fiecărei companii.

 
Simona FÄ‚TU
Membru Neexecutiv
Consiliul de Administrație al Societății Naționale a Sării

 Doamna Simona Fătu este un manager experimentat având o experiență de peste 12 ani în conducerea executivă È™i neexecutivă a unor societăți mari din domeniul financiar, energetic, extractiv, de producere È™i comercializare produse alimentare. Aria de expertiză include, fără a se limita la, guvernanÈ›a corporativă, management, strategie de afaceri, finanÈ›ele societății È™i dezvoltare de afaceri. Absolventă a Academiei de Studii Economice, Simona a activat, în anii de formare profesională, în domeniul pieÈ›elor de capital fiind implicată, la început din poziÈ›ia de reglementator È™i mai apoi consultant È™i bancher de investiÈ›ii, la construcÈ›ia pieÈ›ei de capital din România anilor ’95. Etapa de maturizare profesională dar È™i de promovare în funcÈ›ii de conducere a cunoscut-o însă, în domeniul bancar, într-o perioadă marcată deopotriva de o dezvoltare extrem de intensă a sectorului specifică anilor 2000-2008 dar È™i de o ajustare severă corespunzătoare perioadei 2009-2011. Simonei îi place să spună că, începand cu anul 2012 se află în etapa de consolidare odată cu obÈ›inerea unor mandate de administrator nexecutiv în cadrul unor companii mari precum Societatea NaÈ›ională a Sării, Societatea de DistribuÈ›ie a Energiei Electrice Transilvania Sud È™i Complexul Energetic Oltenia. Simona este implicata în activități de formare profesională în domeniul guvernanÈ›ei corporative colaborand cu Institutul de Studii Financiare precum È™i în activități de mentorat È™i activează în cadrul mai multor asociaÈ›ii precum PWN Romania, AAI È™i TMA Romania.


Erik BARNA
Director General
Life is Hard
 Domnul Erik Barna este Fondator È™i CEO al LIFE IS HARD | Work Soft - prima companie româneasca de software listata la bursa de Valori BucureÈ™ti – piaÈ›a AeRo. Antreprenor activ în domeniul tehnologiei, Erik are mai mult de 15 ani de experiență în dezvoltarea de produse software cu precadere pentru industria asigurarilor, gândire strategică È™i coordonare de echipe cu competenÈ›e de top pe zona de digitalizare. Compania pe care o conduce este dezvoltatoarea platformei 24Broker.ro, prin care se subscriu prime anuale care cumuleaza 33% din piață È™i este utilizata de peste 20.000 de specialiÈ™ti.


Maria GANEA - BOGHIAN

Director General 
AsiSoft

Doamna Maria Ganea-Boghian, a absolvit cursurile masterale organizate de Universitatea din Pitesti-prin programul Persed-obtinand diploma de master consultant (profesionist) in managementul afacerii si scoala doctorala, obtinand titlul de doctor in inginerie mecanica-automobile, cu teza; Tratarea vehiculelor devenite epava, la sfarsitul vietii a participat ca si coordonator in echipa specialistilor care a proiectat prima statie pilot de tratare a vehiculelor scoase din uz din Romania, realizeaza manualul si procedurile privind asigurarea calitatii pentru firmele de dezmembrari din Romania si implementeaza acest sistem la 20 de firme de dezmembrari din Romania, sistem certificat de TUV Thuringen in anul 2008. Pentru ideile inovative folosite in proiectarea fluxului integrat al tratarii vehiculelor scoase din uz(dezmembrare, recuperare, reutilizare, reciclare) si a gestionarii deseurile , TUV Thuringen i-a acordat diploma de *Inovator*, in anul 2009. Este coparticipant la proiectarea, realizarea si implementarea in piata de asigurari din Romania a  primului sistem informatic de evaluare a vehiculelor avariate, Autosel(care este pus la dispozitia pietei de asigurari din anul 2006), a platformei informatice EURODEMONT privind gestionarea vehiculelor scoase din uz, a bazei de date Inkasso( vehicule avariate Romania/Europa, USA), a sistemului Servisel, SPSel si Justalert, alaturi de dl Ganea Nicolae.


Dr. Irina ALEXE
Cercetător È™tiinÈ›ific asociat Institutul de Cercetări Juridice, „Acad. Andrei Rădulescu” al Academiei Române

 în curs de actualizare


Lector univ. dr. Ioan-Ovidiu SPÄ‚TÄ‚CEAN

Prodecan
Universitatea "Petru Maior", Tîrgu MureÈ™

 

 Lector dr. Spătăcean Ioan Ovidiu a acumulat o valoroasă experiență didactică, profesională È™i de cercetare, pe parcursul celor peste 15 ani de activitate în mediul universitar. Preocupările de cercetare sunt ancorate în domenii precum auditul financiar, guvernanÈ›a corporativă sau pieÈ›ele financiare È™i s-au concretizate într-un număr de peste 40 de lucrări publicate, în calitate de autor sau coautor, în reviste cu vizibilitate internaÈ›ională. O parte dintre aceste articole È™tiinÈ›ifice au fost finanÈ›ate printr-un grant de cercetare post-doctorală în domeniul guvernanÈ›ei corporative la nivelul firmelor de investiÈ›ii din România (2014-2015). Expertiza profesională a fost dobândită, în mare măsură, ca rezultat al celor peste 13 ani de colaborare cu firma de investiÈ›ii Goldring din Târgu MureÈ™, în cadrul căreia au fost acumulate experienÈ›e È™i competenÈ›e specifice de management al riscurilor, raportare financiară È™i conformitate. De asemenea, activitatea profesională desfășurată în calitate de auditor financiar È™i expert contabil, membru al Camerei Auditorilor Financiari din România (din anul 2011) È™i al Corpului ExperiÈ›ilor Contabili È™i Contabililor AutorizaÈ›i din România (din 2013), a contribuit într-o manieră semnificativă la consolidarea abilităților didactice È™i de cercetare. Aceste abilități au fost completate prin experienÈ›a dobândită în domeniul managementului universitar, începând cu anul 2016, în calitate de Prodecan ȘtiinÈ›ific al Facultății de Economie È™i Drept din cadrul Universității de Medicină, Farmacie, ȘtiinÈ›e È™i Tehnologie din Târgu MureÈ™.    

 
Drd. Silviu-Dorin ȘCHIOPU Asistent Universitar Universitatea „Transilvania”, BraÈ™ov

în curs de actualizare


Ramona COMAN

Avocat
Baroul MureÈ™

Avocat - baroul Mures din 2010, Lector universitar la Departamentul de Drept si Administratie publică din cadrul UMFST Tg Mures, Presedinte al asociatiei internationale "Pro Iure", membru în comitetul de redacÈ›ie al revistei "Curentul Juridic". Absolventa a Universitatii "Petru Maior " din Tg Mures, Studii doctorale finalizate in iulie 2015 în cadrul Scolii de drept si procedura penala, Universitatea "Sapienza" din Roma, Italia. Publicatii: o monografie, peste 20 de articole si studii, membru in comitetul de organizare a peste 20 de conferinte internationale.

Mădălina NEACȘU
Expert în securitate È™i reziliență urbană
Primăria Municipiului București

NEACȘU STELUÈšA MÄ‚DÄ‚LINA este Doctor in Informatii si Securitate Nationala si fondator al 'Sistemului de Informatii pe Securitatea Alimentară' (SISA) din România. De asemenea, deÈ›ine două titluri de master: în Studii de Securitate-Analiza Informatiilor (2014) la Facultatea de Asistență Socială È™i Sociologie din Bucuresti în parteneriat cu Academia NaÈ›ională de InformaÈ›ii Mihai Viteazul si in Consultanță Agricolă la Facultatea de Åžtiinte Agricole si Medicină Veterinară din BucureÈ™ti (USAMVB) Studiile de licență sunt in domeniul juridic-administrativ, fiind absolventă a Facultății de Drept, Universitatea Titu Maiorescu din BucureÈ™ti (2015), specializarea juridic È™i, de asemenea, absolventă a Facultății de Afaceri È™i AdministraÈ›ie Publică, Universitatea din BucureÈ™ti (2010), specializarea È™tiinÈ›e administrative. In prezent, este expert in securitate È™i reziliență urbană, in cadrul Biroului de Consultanta si Expertiza (AdministraÈ›ia Municipală pentru Consolidarea Clădirilor cu Risc Seismi) din cadrul Primariei Municipiului Bucuresti si, totodata, Consilier in cadrul Institutului National de Cercetare si Dezvoltare pentru Fizica Pamantului (INCDFP).
Domeniile de expertiză sunt: securitate si rezilienta urbana, planificare strategica, analiza de intelligence, juridic-administrativ, agrointelligence/securitate agroalimentara, geopolitică, management de proiect, competitive intelligence, politici GDPR etc. Până in prezent a publicat un volum cu titlul “Agrointelligence. Securitatea agroalimentară – o nouă paradigmă a globalizării”(Editura Institutul European IaÈ™i, noiembrie 2015) È™i numeroase articole strategice in reviste de specialitate.


Laura MILOȘ

Lector Univ. Dr.
Universitatea de Vest din Timișoara

Dna. Laura Milos este lector universitar în cadrul Facultății de Economie ÅŸi de Administrare a Afacerilor, Universitatea de Vest din TimiÅŸoara. În perioada ian-sept. 2017 a fost inspector superior la DGRFP TimiÈ™oara, AJFP CaraÈ™-Severin, Serviciul de InformaÈ›ii fiscale. A studiat doctoratul în domeniul FinanÅ£e, titlul tezei “Locul pieÅ£ei de capital în finanÅ£area economiei româneÅŸti”



Elena Cristina
SAVU
Avocat
Baroul Brașov

Av. Drd. Elena-Cristina SAVU este avocat din 2002, Fondator asociat al Societății civile de avocaÈ›i „Savu È™i AsociaÈ›ii”. Studii: Facultatea de Drept, Universitatea BucureÈ™ti, 1997-2001 – Diplomă de licență în drept, Facultatea de Drept „Simion BărnuÈ›iu”, Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu, 2006-2008 – Diplomă de master în Drept European, Facultatea de Drept, Universitatea „Titu Maiorescu” BucureÈ™ti, 2018 - prezent – studii de doctorat. A publicat Contractul de asigurare, Ed. C.H.Beck, 2018, LegislaÈ›ia asigurărilor, Ed. C.H.Beck, 2018, ediÈ›ie coordonată È™i prefaÈ›ată, Professional Liability Insurance – Malpractice Guarantee, Analele Universității Titu Maiorescu, seria Drept, 2018, Ed. Hamangiu, 2018, Extinctive prescription in the matter of the insurance contract in the light of the new civil Code, în Law Review, ediÈ›ia online, December 2017.


Eliza CRISTIAN

Șef Departament Evaluare
Societatea de Investiții Financiare Transilvania

 Doamna Eliza Cristian coordonează activităţile Departamentului de Evaluare din cadrul S.I.F. Transilvania ÅŸi are o experienţă de peste 5 ani în cadrul companiei, activând anterior în domeniul investiÅ£iilor ÅŸi managementului riscului. Doamna Eliza Cristian este membru CFA, unul dintre cele mai prestigioase titluri în rândul profesioniÅŸtilor din domeniul financiar, precum ÅŸi membru titular ANEVAR, organizaÅ£ie ce reuneÅŸte profesioniÅŸtii în evaluare din România. DeÅ£ine un Master în Administrarea afacerilor, în cadrul Academiei de Studii Economice BucureÅŸti. A activat ÅŸi în domenii precum marketing, asigurări ÅŸi a participat la numeroase cursuri în domeniul antreprenoriatului, managementului de proiect, inovare ÅŸi consultanţă în business. Principalele valori profesionale sunt: proactivitate, responsabilitate, integritate ÅŸi performanţă.


Paul BARANGÄ‚
Consilier
Autoritatea de Supraveghere Financiară

 Are o experienÈ›a profesionala de 15 ani in domeniul pieÈ›ei de capital, perioadă în care a activat atât in cadrul Autorității de Supraveghere Financiara (CNVM È™i ulterior ASF), cat si în mediul privat, în cadrul a mai multe entități financiare specifice acestui sector financiar non-bancar. De profesie economist si jurist a fost implicat atât in implementarea de pachete legislative cat si in diferite proiecte de dezvoltare a activităților si infrastructurii specifice operaÈ›iunilor cu instrumente financiare. 


Ana CODESCU

Head of Global AML Trade Finance Monitoring Group Commerzbank AG

 Doamna Ana Codescu are o vastă experiență în domeniul prevenirii È™i combaterii spălării banilor, finanțării terorismului È™i a aplicării sancÈ›iunilor internaÈ›ionale. În prezent, coordonează la nivel global activitatea de monitorizare a tranzacÈ›iilor de Trade Finance (operaÈ›iuni documentare) din cadrul grupului financiar Commerzbank. Este direct implicată în implementarea politicilor globale È™i a controalele interne pentru prevenirea riscurilor de infracÈ›iuni financiare È™i participă în calitate de expert la stabilirea strategiilor de conformitate pe  segmentul de business Trade Finance, cât È™i la dezvoltarea È™i implementarea măsurilor necesare aplicării acestora. Totodată, de-a lungul carierei sale profesionale, È™i-a desfășurat activitatea È™i în domeniul consultanÈ›ei în materie de Forensic, fiind expert cheie în evaluarea naÈ›ională a Lituaniei privind riscul de spălare de bani È™i finanÈ›are a terorismului (2015). Este certificată internaÈ›ional ca specialist în prevenirea spălării banilor (CAMS), student în cadrul Institului de Management al Riscului de la Londra È™i student doctorand la Școala Doctorală de FinanÈ›e din cadrul Academiei de Studii Economice

 

Aurel IVAN
Director
Audatex

Lucrez din 2011 in cadrul  compania Audatex (care face parte din grupul Solera Holdings) fiind responsabil de zona de servicii oferita companiilor de asigurari. Incepand cu toamna anului 2018 sunt Country Manager al companiei Audatex. Am o experienta de peste 10 ani in domeniul brokerajului in asigurari - pentru Marsh Broker si am coordonat departementul brokeri al ING Asigurari si Aviva.

Conf.Univ.Dr.
Luminița TULEAȘCĂ
Universitatea Româno  -  Americană

Doamna TuleaÈ™că este conferenÅ£iar universitar doctor la Facultatea de Drept a Universităţii Româno-Americană, precum È™i avocat pledant, Baroul BucureÅŸti, fondator È™i managing partner al TULEAÅžCÄ‚ LAWYERS. De asemenea, dna. TuleaÈ™că este în prezent È™i Arbitru al CurÅ£ii de Arbitraj Comercial InternaÅ£ional de pe lângă Camera de ComerÅ£ ÅŸi Industrie a României. A terminat doctoratul în Drept al Universităţii din BucureÅŸti, domeniul Drept Privat, specializare în Drept comercial.


Lect. Univ.Dr. Sergiu GOLUB Prodecan

Universitatea „BabeÈ™-Bolyai”

în curs de actualizare


Conf. Univ.Dr. Cristina-Ioana FLORESCU
Avocat
Baroul București

 Doamna Cristina Florescu este conferenÈ›iar universitar doctor în drept comercial È™i arbitraj la Facultatea de ȘtiinÈ›e Juridice, Administrative È™i Politice, Universitatea Spiru Haret, BucureÈ™ti, È™i conferenÈ›iar asociat la masteratul internaÈ›ional de arbitraj la Facultatea de Drept, Universitatea din BucureÈ™ti È™i la Universitatea Româno-Americană, avocat (Baroul BucureÈ™ti) cu propria sa practică comercială È™i de arbitraj È™i, de asemenea, arbitru la Curtea InternaÈ›ională de Arbitraj Comercial (Camera de ComerÈ› È™i Industrie a României), BucureÈ™ti, la ICC Paris È™i la Centrul InternaÈ›ional de Arbitraj Viena (VIAC). Este absolvent de doctorat, cu teza de doctorat în domeniul arbitrajului comercial publicată în România (Arbitraj comercial, ConvenÈ›ia arbitrală È™i tribunalul arbitral, Editura Universul juridic, 2011). Ea a desfășurat o activitate de internship È™i cercetare în cadrul CurÈ›ii de Arbitraj a CurÈ›ii InternaÈ›ionale de Arbitraj a Camerei InternaÈ›ionale de ComerÈ› (ICC), localizată la Paris în 2006 È™i în cadrul departamentului doctoral al Universității CEU, Budapesta în 2007. Participă în calitate de arbitru internaÈ›ional (membru al juriului) la W.C. Vis Moot, Viena È™i FDI Moot. Înainte de cariera sa juridică, a absolvit È™i Universitatea din BucureÈ™ti, Facultatea de Matematică, licență 1994, specializată în algebra superioară. Participant È™i vorbitor la numeroase conferinÈ›e internaÈ›ionale È™i naÈ›ionale în domeniile arbitrajului È™i dreptului comercial, participarea la sesiunile È™tiinÈ›ifice È™i seminarii / webinarii organizate de diferite instituÈ›ii, facultăți de drept, ICC, VIAC, ArbAut, AsociaÈ›iile Arbitrilor Tinerilor È™i multe altele. PublicaÈ›ii în mai multe reviste de specialitate, recenzii, colecÈ›ii de eseuri, cărÈ›i, cursuri în drept comercial, mediere È™i arbitraj.

 
Constantin Marius APOSTOAIE

Asistent Universitar Doctor
Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iași

Constantin-Marius Apostoaie este asistent universitar doctor în cadrul Departamentului FinanÅ£e, Monedă ÅŸi AdministraÅ£ie Publică, Facultatea de Economie ÅŸi Administrarea Afacerilor, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din IaÅŸi. A obÅ£inut titlul de doctor în ÅžtiinÅ£e Economice, domeniul FinanÅ£e, în anul 2012, cu calificativul Excelent (la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din IaÅŸi). A realizat diverse stagii de documentare ÅŸi cercetare în cadrul unor instituÅ£ii precum: University of Michigan-Flint (SUA), Universitat de Barcelona (Spania), GREThA: Groupe de Recherche en Economie Théorique et Appliquée, la Universitatea din Bordeux (FranÅ£a), Universidad de Zaragoza (Spania) etc. Totodată, a publicat, în calitate de unic autor sau coautor, peste 60 de articole ÅŸtiinÅ£ifice în volume, reviste ori jurnale ÅŸtiinÅ£ifice (unele dintre acestea fiind indexate ISI iar majoritatea în baze de date internaÅ£ionale recunoscute) ÅŸi a fost/este membru în echipă în peste 17 proiecte academice de cercetare ÅŸi/sau de predare, finanÅ£ate din surse naÅ£ionale sau europene.

Lect.Univ.Dr. CodruÈ› - Nicolae SAVU
Avocat
Baroul Brașov

în curs de actualizare


Dr. DragoÈ™ CÄ‚LIN

Director al Direcției Juridice S.I.F. Transilvania

în curs de actualizare


Prof.Univ.Dr. Mircea BOSCOIANU

Prodecan
Academia ForÈ›elor Aeriene „Henri Coandă”

în curs de actualizare


Sebastian BODU
Avocat
Baroul București

în curs de actualizare

Asist.Univ.Dr. Constantin - Marius APOSTOAIE
Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” 

în curs de actualizare


Conf.Univ.Dr. Camelia IGNÄ‚TESCU
Decan al Facultății de Drept È™i ȘtiinÈ›e Administrative Universitatea „Ștefan Cel Mare”

în curs de actualizare

 
Prof.univ.dr. Ion STANCU
Director General
Institutul de Studii Financiare

 Domnul Ion STANCU este profesor universitar, Departamentul Finante, Academia de Studii Economice din Bucuresti, director masterat “Management financiar si investitii” si conducator de doctorat cu expertiza în domeniile Analiza si planificarea financiara, Evaluarea si finantarea proiectelor de investitii, Pietele de capital si gestiunea portofoliului. Recomanda spre consultare, în acest sens, lucrarile “FINANTE. Piete financiare si gestiunea portofoliului. Investitii directe si finantarea lor. Analiza si gestiunea financiara a întreprinderii”(2007), “Finante corporative cu Excel” (2012), precum si „Finante Corporative, vol. I, Analiza si planificarea financiara a întreprinderilor” (2015). Are o bogata experienta în reforma programelor de învatamânt superior financiar (licenta, masterat, doctorat) si în cooperarea universitara internationala ca decan al facultatii de Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori (1993-2004) ?i ca prorector al Academiei de Studii Economice (2004-2016). Ca director si membru în proiecte de cercetare a analizat impactul arieratelor, crimei financiare, protectiei mediului, dezvoltarii durabile, responsabilitatii sociale etc. asupra performantei companiilor si cresterii economice. Din anul 2003 activeaza ca administrator SIF Banat-Crisana si la Banca Româneasca. Din 1993 este membru CECCAR si din 2000 este membru CAFR.

 

 

Noua platformă pentru examinări online


Vă rugăm să accesaÈ›i Platforma on-line aici È™i să urmaÈ›i paÈ™ii menÈ›ionaÈ›i în Ghidul candidatului sau Ghidul angajatorului/furnizorului

Programe de pregatire profesională continuă pentru specialiști constatare daune


Specialiștii constatare daune își desfășoară activitatea profesională în domeniul asigurărilor, în conformitate cu prevederile legale în vigoare și cu respectarea cerințelor privind pregătirea profesională....Click aici pentru detalii >

ANUNÈš PRIVIND ÃŽNSCRIEREA LA EXAMENE ORGANIZATE LA SALÄ‚

ANUNÈš PRIVIND ÎNSCRIEREA LA EXAMENE ORGANIZATE LA SALÄ‚   Vă informăm că, pentru a asigura posibilitat...vezi tot

Revista de Studii Financiare

IMPORTANT-CREDITE ANUALE DISTRIBUITORI DE ASIGURĂRI ȘI/SAU REASIGURĂRI

În vederea simplificării procesului de validare È™i alocare a creditelor anuale de pregătire profesională conti...vezi tot

Tact

Examinare online - Extinderea perioadei

ANUNT IMPORTANT   Institutul de Studii Financiare va informeaza ca examenele online pentru pregatirea continua a ...vezi tot

ISF - Accredited Training Partner of CISI

Institutul de Studii Financiare a devenit membru afiliat al OECD/INFE

  Institutul de Studii Financiare a devenit membru afiliat al OECD/INFE (ReÈ›eaua InternaÈ›ională pentru EducaÈ...vezi tot

Ectranz

Principalele declarații la conferința "Asigurările auto și siguranța în trafic în era digitală"

     Cea de-a doua editie a  Conferintei nationale  organizate de   Biroul Asigura...vezi tot

IMASIG
 Newsletter ISF

Abonează-te acum pentru a primi ultimele noutăți. Suntem prezenți și pe rețelele de socializare și